اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

علاج مشکلات کشور تکیه به توان داخلی است نه بایدن و ترامپ

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با تأکید بر دشمنی دیرینه آمریکا با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: مسؤولان با توجه به تجربیات گذشته نباید دوباره به مذاکره و بازگشت به برجام دل‌خوش کنند، زیرا علاج مشکلات کشور توجه به ظرفیت داخل است نه جوبایدن و ترامپ.

علاج مشکلات کشور تکیه به توان داخلی است نه بایدن و ترامپ

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته این شهر در مسجد جامع با بیان اینکه در انتخابات آمریکا نوعی فضاسازی رسانه‌ای توسط رسانه‌های بیگانه هستیم، اظهار کرد: بعد از شکست ترامپ برخی از رسانه‌ها با ایجاد فضاسازی خبر از احتمال حمله نظامی امریکا به جمهوری اسلامی را دادند درحالی‌که هدف از این اقدام فقط ایجاد ترس در کشور بوده و برخی از مسؤولان هم به آن دامن زدند.

وی با تأکید بر دشمنی دیرینه آمریکا با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: مسؤولان با توجه به تجربیات گذشته نباید دوباره به مذاکره و بازگشت به برجام دل‌خوش کرده و رئیس‌جمهور آینده آمریکا را فرشته نجات کشور معرفی و بگویند مشکلات اقتصادی توسط بایدن حل می‌شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به عدم اعتماد ۸۰ درصدی مردم به کشور تروریست آمریکا بیان کرد: امریکا در این ۴۰ سال از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه بعدازآن دریغ نکرده و ۸۰ درصد مردم ایران به این کشور تروریست بدبین هستند.

طیبی با اذعان به اینکه گره زدن حل مشکلات کشور به رئیس‌جمهور آمریکا یک خیال واهی است، تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری راه‌حل رفع علاج مشکلات کشور توجه به ظرفیت داخلی و استفاده از جوانان نخبه است نه جوبایدن و آمریکا زیرا سیاست‌های غرب در قبال جمهوری اسلامی با تغییر رئیس‌جمهور عوض نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج و بسیجیان در همه بحران و مشکلات حضوری فعال دارند، گفت: تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام راحل (ره) باعث حفظ و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، زیرا بسیجیان در همه بحران و مشکلات در کنار مردم بوده و حضوری بسیار فعال دارند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه یکی از نشانه‌های آخرالزمان را نزول بلایای مختلف دانست و افزود: برای ورود به ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) بلایای زیادی نازل‌شده و پروردگار از این طریق انسان را امتحان کرده و دین‌داری مؤمنان در این ایام مشخص می‌شود لذا انسان در صورت موفقیت در این امتحان در دنیا و آخرت به سعادت می‌رسد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول