اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افول حتمی آمریکا

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نشان‌دهنده فقر قانون و نظارت در این کشور دانست و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نبود قانون درست، تبعیض نژادی به‌طورجدی نمایان شده به گفته کارشناسان این کشور بر روی یک گسل خطرناک حرکت کرده و رو به افول تاریخی است‌‌.

افول حتمی آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته این شهر با بیان اینکه اتفاقات انتخابات آمریکا نشان‌دهنده نزول این کشور مستکبر است، اظهار کرد: اتفاقات انتخابات آمریکا و حوادث آن پشت مرده واقعی این کشور مستکبر را نشان داده و با ادامه این روند قطعاً آمریکا دچار جنگ داخلی شده و به سمت تجزیه حرکت می‌کند.

وی ادعا تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نشان‌دهنده فقر قانون و نظارت در این کشور دانست و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فقر، نبود یک قانون درست و ناظر بر انتخابات، تبعیض نژادی به‌طورجدی نمایان شده به گفته کارشناسان مسائل آمریکا این کشور بر روی یک گسل خطرناک حرکت کرده و به رو انزوا و افول تاریخی است‌‌.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه سیاست‌های آمریکا در قبال جمهوری اسلامی با تغییر رئیس‌جمهور تغییر نمی‌کند، تصریح کرد: عده‌ای از  مسؤولان کماکان به انتخابات کشور آمریکا دل‌خوش کردند که این امر بسیار بیهوده است زیرا سیاست‌های استکباری این کشور در قبال جمهوری اسلامی و مردم ایران تغییری نمی‌کند‌.

طیبی با تأکید بر لزوم توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به ستاد ملی کرونا بیان کرد: بخشی از دستورات مقام معظم رهبری به ستاد ملی توسط مسؤولان اجرایی شده و این روند باید با شدت بیشتری ادامه پیدا کند ولی لازمه انجام این کار توجه به معیشت مردم توسط دولت است.

وی با گله‌مندی از مشکل آب آشامیدنی در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه بیان کرد: معضل آب آشامیدنی در سطح شهرستان به یک معضل تبدیل‌شده و این امر تاکنون هم ادامه دارد ولی در چند روز اخیر و با پیگیری‌های صورت گرفته اتفاقات خوبی در این خصوص در حال انجام‌ بوده و مشکل کمبود فشار آب در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه به‌زودی برطرف می‌شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به آثار تقوا در اعمال انسان افزود: یکی از آثار تقوا به تزکیه رسیدن اعمال انسان بوده و این اعمال زمینه‌ساز باغ‌های بهشت برای مؤمنان بوده و زمانی اعمال پذیرفته و پاک می‌شود که باتقوا همراه باشد.

طیبی با تأکید بر لزوم توجه مؤمنان به پرداخت خمس و ذکات  گفت: مؤمنان‌ باید خمس و ذکات مال خود را بپردازند در غیر این صورت آن مال و غذا برای او خیر نداشته و به‌روزی‌اش کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول