اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیگیری نتیجه‌بخش/ وقتی شرایط بحرانی کمتر از نیم روز مدیریت می‌شود

چند روز پیش طی تماسی از سوی مسئول یکی از گروه‌های جهادی با خبرگزاری فارس، پیرامون درخواست رسیدگی و کمک یکی از مراکز نگهداری بیماران اعصاب و روان در دوکوهک از این گروه جهادی مطرح شد.

پیگیری نتیجه‌بخش/ وقتی شرایط بحرانی کمتر از نیم روز مدیریت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مرکز خصوصی که با ۸۶ بیمار اعصاب و روان به فراموشی سپرده شده و با ابتلای ۲۰ نفر از بیماران به کرونا و نیز کرونایی شدن تعداد زیادی از کارکنان، روزهای سختی را تجربه می‌کند.

تا جایی که تنها دو سه نفر در این مرکز خدمت‌رسانی می‌کنند، رئیس مرکز بدون در اختیار داشتن ماسک و گان، خود اقدام به آشپزی کرده و فضای مرکز را نظافت می‌کند.

بر اساس شنیده‌ها این مرکز پس از عدم توجه از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط از گروه‌های جهادی طلب حمایت می‌کند و گروه منتظران ظهور هیئت محبین المهدی شیراز برای کمک‌رسانی به این مرکز در مرکز یاد شده که نامش نزد خبرگزاری محفوظ خواهد ماند، نیروهایش را مستقر می‌کند.

هادی فیروزآبادی، مسئول گروه جهادی منتظران ظهور هیئت محبین المهدی شیراز در این باره به فارس گفت: دو سه روز پیش بود که مدیر این مرکز طی تماسی تلفنی از وضعیت نامناسب این مرکز، عدم وجود تجهیزات بهداشتی و ضدعفونی، کمبود پرسنل و ... از ما درخواست کمک کرد و بنده با رفتن به مرکز و رویت شرایط ۲۰ نفر از نیروهای گروه جهادی را جهت کمک در آن مرکز مستقر کردم.

وی با بیان اینکه در مرکز یاد شده بیمارانی از رنج سنی ۲۵ تا ۶۰ الی ۷۰ سال بستری هستند، گفت: تعدادی از بیماران این مرکز بلا صاحب بوده و برخی بدون سرپرست موثر، لذا این بیماران از سوی خانواده‌هایشان نیز مورد حمایت خاصی نیستند.

فیروزآبادی از استقرار پنج نیروی مراقبتی، سه نیروی آشپزخانه، سه نیروی حفاظت و ... در این مرکز خبر داد و گفت: بدون شک هر کمکی از دستمان برآید را برای این مرکز انجام خواهیم داد تا از بحران فعلی عبور کند.

ماجرا تا آنجا ادامه یافت که خبرگزاری فارس جریان را از سوی بهزیستی فارس دنبال کرد.

معاون توانبخشی بهزیستی فارس اما با پیگیری ماجرا از اختصاص کمک‌های فوری به این مرکز خبر داد و با اعزام هشت نفر نیروی کار به مرکز یاد شده و همچنین ارسال کمک‌های تجهیزاتی و بهداشتی، ضمن تشکر از گروه جهادی خواستار خروج آنها از این مرکز شد.

گودرزی ضمن تشکر از پیگیری خبرگزاری فارس و همچنین گروه‌های جهادی از رسیدگی به این مرکز تا رسیدن به شرایط پایدار خبر داد.

انتهای پیام/ ن

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول