اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بخش بیماران حادبیمارستان اعصاب و روان استاد محرری افتتاح شد

پروژه خیرساز بخش بستری بیماران حاد مردان در بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بهره برداری رسید.

بخش بیماران حادبیمارستان اعصاب و روان استاد محرری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس دانشگاه در آئین آغاز به کار این پروژه ضمن تقدیر از «اکبر سلطانی نسب» خیر این پروژه و مجمع خیرین تامین سلامت استان، با تاکید بر ضرورت توسعه خدمت برای بیماران اعصاب و روان، راه اندازی این پروژه را خدمتی بزرگ و ارزشمند خواند.

مهرزاد لطفی با بیان اینکه خدمت در حوزه سلامت، خیر مستمر به همراه دارد، گفت: آثار این اقدام خیر برای فرد خیر و خانواده او همواره باقی می ماند.

وی اظهار داشت: خیرین سلامت فارس در کشور زبانزد هستند و این باعث افتخار مجموعه سلامت استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: در مجموعه دانشگاه نیز می کوشیم با خیرین همراه باشیم و در تجهیز خدمات سهیم شویم.

این مقام مسئول تلاش برای راه اندازی پروژه ساخت بیمارستان اعصاب و روان در شهر صدرا را از برنامه های دانشگاه و خدمتی بزرگ به بیماران اعصاب و روان عنوان کرد.

نایب رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز در این نشست ضمن تقدیر از خیر این پروژه، یاد و خاطره استاد محرری را گرامی داشت و از تلاش مسوولان، دست اندرکاران این پروژه و مجمع خیرین تامین سلامت برای بهره برداری از این پروژه قدردانی کرد.

محمدهادی ایمانیه با اشاره به قابلیت توسعه این پروژه، بیماران اعصاب و روان را مظلوم ترین قشر بیماران خواند و ابراز امیدواری کرد خدمت به این گروه از بیماران با برنامه هایی نظیر راه اندازی بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری تداوم یابد.

در ادامه این آئین رئیس بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری با معرفی بیشتر این مرکز درمانی به عنوان بزرگترین بیمارستان اعصاب و روان منطقه جنوب کشور که علاوه بر خدمات رایج، در بخش پاراکلینیک نیز فعال بوده و به بیماران استان های همجوار نیز خدمت می کند، از خیرین خواست تا در توسعه خدمات این بیمارستان سهیم شوند.

لیلا رازقیان این پروژه را سرآغازی جدید برای خدمت به بیماران اعصاب و روان عنوان کرد که با ۱۳۰۰ مترمربع زیربنا، در ۱۲ اتاق، ۴۰ تخت بستری، و با هزینه حدود سه میلیارد تومان از سوی خیر و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، احداث شده است.

وی افزود: بخش بستری بیماران حاد موجب تفکیک بهتر این بیماران برای طول دوره حاد درمان، با امکانات لازم خواهد شد.

عضو بنیاد خیریه سلطانی نسب نیز که به نمایندگی از «اکبر سلطانی نسب» خیر پروژه در این آئین حضور داشت، با تقدیر از همکاری مسوولان دانشگاه برای پیشبرد و راه اندازی این پروژه، تلاش پزشکان و پرستاران و مجموعه سلامت را پشتوانه ای برای خیرین و گام برداشتن در مسیر اقدامات نیک عنوان کرد.

این بخش درمانی با امکاناتی نظیر اتاق بستری، اتاق ایزوله، غذاخوری و بخش تفریحات، به عنوان بخش بستری بیماران حاد مردان ۴ راه اندازی شد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول