اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری بیش از ۱۰ هزار برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: به‌مناسبت هفته بسیج ۱۰ هزار و ۱۲۴ برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و ورزشی از سوی تمامی رده‌های ناحیه مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از ۱۰ هزار برنامه در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار  داشت: هفته بسیج که از ۳۰ آبان ماه به مدت یک هفته با شعار "بسیج، معنویت و سلامت" و نیز با عناوین "بسیج، فرزند خادم مردم"، " بسیج، مبتکر حل مسئله" و عناوین دیگری از این قبیل آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه، عنوان استان برتر را به خود اختصاص داده است، افزود: در مراحل اول و دوم کمک مومنأنه بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و صد‌ها هزار بسته بهداشتی، اهدای خون، تخفیف اجاره بهاء و نیز ۱۰۰ هزار بسته لوازم التحریر و پوشاک میان نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه فجرفارس خاطرنشان کرد: توزیع پنج هزار بسته معیشتی در  نمایشگاه بین المللی و نیز اهداء ۲۰ هزار بسته معیشتی دیگر توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس و نیز اجرای مرحله سوم کمک مومنأنه  از دیگر  برنامه‌های اجرایی سپاه و بسیج در این ایام است.

سردار بوعلی تصریح کرد: درهفته بسیج درحوزه‌های عمرانی و اقتصادی سپاه در چهار قرارگاه با مسؤولیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی شش دهستان محروم را شناسایی کرده و نسبت به ساخت پروژه‌هایی با اعتبای افزون بر سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان شامل استخر آب، پل روستایی، کانال کشاورزی، احداث فضای آموزشی، خانه عالم و حفر قنوات اقدام‌ شده است.

وی بیان داشت: افتتاح ۹۵ پروژه با اعتبار ۱۵۸ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۸۰۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم شامل اجرای کانال آبرسانی کشاورزی، زمین ورزشی روستایی، انتقال آب شرب بهداشتی، مسکن مددجویان، خانه بهداشت، کارگاه‌های اشتغالزایی نیز از سوی بسیج سازندگی عملیاتی می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: اجرای طرح شهید اسکندری از سوی قرار گاه جواد الائمه شیراز در راستای محرومیت‌زدایی در ۱۵ محله کم‌برخوردار شیراز و همچنین ساماندهی مکان‌های ورزشی، تامین مسکن محرومان، جهیزیه و کارگاه‌های صنایع دستی از دیگر  برنامه‌های هفته بسیج است.

سردار بوعلی ابراز داشت: آزادسازی زندانیان غیر عمد با محوریت بسیج حقوقدانان و با ظرفیت دادگستری و خیران و نیز آزادسازی زندانیان فرهنگی از سوی بسیج فرهنگیان، برگزاری نشست‌های روشنگری به صورت  فضای مجازی، یادواره شهدا، سرکشی از خانواده‌هایی که بستگان خود را  بر اثر بیماری کرونا از دست داده‌اند و نیز طرح سیار آموزشی و تجهیز مزارع  به سیستم‌های هوشمند، رونمایی از نظام جامع خدمات بسیجیان و اهدای کارت ایثار از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج اجرایی خواهد شد.
 

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول