اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

علت قطعی برق در مرکز شهر زنجان اتصال بوده است

رئیس اداره رسانه شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: علت قطعی برق عصر روز چهارشنبه در زنجان به دلیل اتصال در اثر بارش باران بوده است.

علت قطعی برق در مرکز شهر زنجان اتصال بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عصر چهارشنبه و همزمان با فرا رسیدن زمان تعطیلی اصناف طبق مصوبه ستاد کرونا، برق برخی نواحی مرکزی شهر زنجان قطع شد، قطعی برق باعث ایجاد این شائبه شد که این کار عمدی بوده است.

قطعی برق موجب نارضایتی اصناف شد و آنها در تماس با خبرگزاری ضمن اشاره به عمدی بودن این اقدام، آنرا در راستای مجبور کردن اصناف به تعطیل کردن مغازه‌ها قلمداد کردند.

رئیس اداره رسانه شرکت توزیع برق استان زنجان لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بر غیر عمدی بودن این اتفاق تاکید کرد.

علی زرگری با اشاره به بارش عصر روز چهارشنبه باران در زنجان اظهار کرد: علت قطعی برق عصر چهارشنبه در زنجان به دلیل اتصال در اثر بارش باران بوده است.

وی با اشاره به اینکه ابتدا در ساعت 17 و 55 دقیقه به دلیل بارش باران در سر کابل‌های مسیر خروجی هفت تیر اتصالی به وجود آمده و برق قطع شده است، افزود: بعد از این اتفاق رله برق را در ساعت 18 و پنج دقیقه وصل و به دلیل عمل نکردن رله دوباره قطع می‌شود.

رئیس اداره رسانه شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام شده برق در ساعت 18 و 15 دقیقه وصل می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در هیچ نقطقه‌ای وجود ندارد و برق همه مناطق وصل است.

انتهای پیام/2308/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول