اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

از توزیع بسته‌های شیرینی بین مردم تا برپایی گروه سرود دانش‌آموزی در خیابان

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان فارس به تشریح برنامه‌های این اتحادیه به مناسبت ولادت پیام اعظم(ص) و امام صادق(ع) و روز 13 آبان پرداخت.

از توزیع بسته‌های شیرینی بین مردم تا برپایی گروه سرود دانش‌آموزی در خیابان

رضا نجابت مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ضمن تبریک روز میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و تقارن این ایام با روز دانش‌آموز و یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی استکبار ستیزی به تشریح تعدادی از فعالیت‌های این اتحادیه به مناسبت این ایام پرداخت.

وی با بیان اینکه همه تلاش‌های ارکان این اتحادیه در جهت سهیم بودن حداکثری دانش‌آموزان در برنامه‌ریزی، اجرا و به نتیجه رساندن فعالیت‌هاست، افزود: برگزاری جشن خیابانی با حضور تعدادی از دانش‌آموزان همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برپایی سرود در چندین خیابان پرتراکم شهر، توزیع بسته‌های شیرینی بسته بندی شده میان مردم و نورافشانی از جمله برنامه‌هاست. 

نجابت افزود: از دیگر فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری سه مسابقه که ویژه همه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم سراسر استان است اشاره کرد که شامل مسابقه نقد و بررسی مستند «پرزیدنت آکتور سینما»، مسابقه خوانش کتاب طنز «تاریخ مستطاب آمریکا» به همراه طراحی کاریکاتور و در آخر مسابقه‌ای با سوالات متعدد با عنوان مسابقه خاتم النببین(ص) است.

وی با اشاره به ضرورت گفتمان‌سازی و رسالت روشنگری برای دانش‌آموزان، به برگزاری نشستی گفت‌وگو محور همراه با پرسش و پاسخ با حضور دکتر کوشکی است که از طریق فضای مجازی و صدا و سیما پوشش داده خواهد شد، اشاره کرد.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان فارس ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به دیدار دانش‌آموزان و سخنرانی تعدادی از آنها در محضر نماینده ولی فقیه در استان و همچنین دیدار تعدادی از دانش‌آموزان دختر با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول