اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

از ایجاد پویش «به وقت افول» تا برگزاری جلسات مجازی دانش‌آموزان

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد، برنامه‌های این اتحادیه را به مناسبت 13 آبان تشریح کرد.

از ایجاد پویش «به وقت افول» تا برگزاری جلسات مجازی دانش‌آموزان

حسین میرشریف مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره فعالیت‌های دانش‌آموزان انجمنی یزد در ایام الله 13 آبان و روز دانش‌آموز، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان برنامه‌های حضوری نیست و اکثر برنامه‌های ما در قالب فضای مجازی در اختیار دانش‌آموزان و مربیان قرار گرفت.

 وی به برگزاری همایش دانش‌آموزی استکبارستیزی با عنوان آغازی بر یک پایان، به صورت زنده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در این همایش میثم حقیقت دانشجوی دکتری روابط بین الملل و از دانش‌آموزان اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در خصوص گرامیداشت 13 آبان سخنرانی می‌کند.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد از تهیه و تولید برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان نیز خبر داد و گفت: تولید 2 نشریه به تفکیک خواهران و برادران به صورت الکترونیکی و تهیه و تولید برنامه تاریخ شفاهی و مصاحبه از پیشکسوتان اتحادیه شهرستان ابرکوه از جمله فعالیت‌های این ایام به شمار می رود.

افتتاح ساختمان اتحادیه شهرستان خاتم، اجرای ویژه برنامه هیأت دانش آموزی انصارالمهدی(عج) به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع)، قرعه کشی و معرفی نفرات برتر جشنواره ستارگان ویژه دانش‌آموزان استان یزد، برگزاری پویش «به وقت افول» ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و برگزاری جلسات مجازی دانش‌آموزان با مسؤول اتحادیه استان از جمله برنامه‌هایی است که حسین میرشریف به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول