اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شادمانی کودکانه و گریه شوق مادرانه خاطره به یادماندنی در پویش مهربانی

مسؤول گروه فرهنگی تبلیغی یاوران ولایت بابل گفت: خاطره به‌یاد ماندنی که هیچ زمانی از خاطرم پاک نمی‌شود در زمان اهدای تبلت به دانش‌آموز پسری در مدرسه، پسر از خوشحالی نمی‌دانست چکار کند و مادر رویش را برگرداند و  اشک می‌ریخت؛ گریه شوق مادر و خنده و شادمانی پسر  به اندازه همه عمر خیر و نیکی ارزش داشت.

شادمانی کودکانه و گریه شوق مادرانه خاطره به یادماندنی در پویش مهربانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، از زمانی‌که پای کرونا به جامعه باز شد با وجود مشکلات جهادگرانی پا به میدان گذاشتند که با وجود مشکلات تنها فکر و ذهن‌شان مهربانی و همدلی است و تمام تلاش‌شان را در این مسیر به‌کار می‌گیرند که می‌توان به فعالیت‌های گروه‌های فرهنگی و تبلیغی استان اشاره کرد که در این زمینه با حسین حسین‌زاده مسؤول گروه فرهنگی تبلیغی یاوران ولایت بابل و امام جمعه امامزاده عبدالله آمل به گفت‌وگو نشستیم که در‌باره فعالیت‌های گروه می‌گوید: گروه فرهنگی تبلیغی حامیان ولایت در ایام کرونا ساخت ماسک،خرید موادضدعفونی و توزیع در شهرها و توزیع بسته معیشتی و تهیه وسایل برای بیماران کرونایی و نیازمندان را در برنامه‌ در دستور کار داشته است.

وی با بیان اینکه همچنان فعالیت‌های گروه ادامه دارد به‌طوری‌که در نشستی با اداره زندان بابل در تدارک تهیه بسته‌های لوازم التحریر و بسته معیشتی برای خانواده‌های زندانیان هستیم‌، بیان می‌کند: ۸۰ روحانی و ۱۲۰ خانم طلبه زیر گروه هستند که فعالیت‌های آنان مستمر و برجسته است.

حسین‌زاده با اشاره به حضور گروه در سیل‌های گلستان، سیمرغ و پل‌دختر لرستان، اضافه می‌کند: ۷۵ نفر از اعضای گروه طی ۳۰ روز در  کمک‌رسانی و تهیه خرید و توزیع لوازم خوراک و پوشاک مشارکت داشتند.

نماینده طلاب شهرستان بابل در حوزه علمیه قم یادآور می‌شود: این گروه در تابستان، رمضان و محرم در فضای مجازی، برنامه‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی فعال بوده و هست و در ایام کرونایی در فضای مجازی فعالیت داشته است.

مسؤول گروه حامیان ولایت بابل ادامه می‌دهد؛ یکی از خاطرات به‌یاد ماندنی که هیچ زمانی از خاطرم پاک نمی‌شود در زمان اهدای تبلت به دانش‌آموز پسری در مدرسه، پسر از خوشحالی نمی‌دانست چکار کند و مادر رویش را برگرداند و  اشک می‌ریخت؛ گریه شوق مادر و خنده و شادمانی پسر  به اندازه همه عمر خیر و نیکی ارزش داشت.

وی خاطرنشان می‌کند:  عمدتا کارهای ما جهادی است البته سازمان‌های فرهنگی پشتیبانی کردند و باید بگوییم که نهضت مهربانی و همدلی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول