اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کردستان در وضعیت فوق‌حاد شیوع کرونا قرار دارد/اعمال محدودیت در فعالیت ادارات

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با عنوان این مطلب که در حال حاضر استان در وضعیت فوق‌حاد شیوع ویروس کرونا دارد، گفت: از مردم کردستان انتظار داریم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به متولیان امر در ریشه‌کن کردن این ویروس کمک کنند.

کردستان در وضعیت فوق‌حاد شیوع کرونا قرار دارد/اعمال محدودیت در فعالیت ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم زارعی در حاشیه افتتاح دو واحد تولید ماسک در سنندج در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر استان در وضعیت فوق‌حاد شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های لازم برای گروه‌های شغلی رسته‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان  تصریح کرد: از مردم کردستان انتظار داریم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به متولیان امر در ریشه‌کن کردن این ویروس کمک کنند.

وی با بیان اینکه اگرچه معیشت مردم بسیار مهم است، گفت: ممانعت از فعالیت برخی اصناف با توجه به اینکه سلامت مردم را به صورت جدی در این شرایط کرونایی به خطر می‌اندازند ضروری است.

زارعی با بیان اینکه اگر مردم همکاری و مشارکت بهتری نداشته باشند مقابله با این ویروس ممکن نیست، خاطرنشان کرد: حفظ سلامت مردم مهم‌ترین اولویت بوده و همه باید در این راستا تلاش کنند.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف را مورد تاکید قرار داد و گفت: با متخلفین به صورت جدی برخورد خواهد شد و غذاخوری‌ها تنها در صورت عرضه غذا به صورت بیرون‌بر حق فعالیت در شرایط کرونایی را دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: در زمینه حمایت از مردم در شرایط اقتصادی کنونی نیز با توجه به تاثیرپذیری بسیاری از مشاغل از کرونا، اقدامات لازم در حد توان انجام خواهد شد.

وی از تشدید نظارت بر فعالیت اصناف با توجه به حادبودن شرایط استان در زمینه شیوع کرونا خبر داد و گفت: سخت‌گیری‌های لازم طی روزهای اخیر در زمینه محدودیت ورود و خروج به استان اعمال شده و این محدودیت‌ها در سطح وسیع‌تری در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص سفر مسئولان به استان کردستان در این شرایط کرونایی و انتقادهایی که در این زمینه وجود دارد نیز گفت: قطعا سفرهای مسئولان کشوری به استان به نفع بوده و در راستای پیشبرد برنامه‌ها صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با شیوع کرونا محدودیت‌هایی نیز برای فعالیت ادارات در نظر گرفته شده و برگزاری جلسات ضروری نیز باید با حداقل افراد و کمترین زمان و در مکان‌هایی که امکان چرخش هوا در آن وجود دارد برگزار شود.

وی اضافه کرد: وقتی نماز جمعه و جماعات به عنوان فریضه الهی به خاطر مقابله با کرونا ویروس تعطیل شده است برگزاری جلسات و تجماعات دیگر معنی ندارد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول