اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مانور پدافند غیرعامل مخابرات منطقه زنجان برگزار شد

سرپرست مخابرات منطقه زنجان از برگزاری مانور پدافند غیرعامل مخابرات منطقه زنجان خبر داد و گفت: طی برنامه‌ریزی و مطابق با دستورالعمل اعلام شده شرکت مخابرات ایران اقدام به برگزاری چهار مانور متفاوت در شهرستان‌های زنجان، ابهر و مسیر زنجان به طارم کرد.

مانور پدافند غیرعامل مخابرات منطقه زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان مروتعلی میری سیاهی در حاشیه برگزاری مانور پدافند غیرعامل اظهار کرد: به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و در راستای ارزیابی آمادگی نیروی انسانی و تجهیزات مخابرات منطقه زنجان، چهار مانور عملیاتی فنی در مواقع بروز بحران برگزار شد.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان با اشاره به فعالیت کمیته پدافند غیرعامل تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی و مطابق با دستورالعمل اعلام شده شرکت مخابرات ایران اقدام به برگزاری چهار مانور متفاوت در شهرستان‌های زنجان، ابهر و مسیر زنجان به طارم کرد.

وی افزود: دراین مانور، با قطع برق شهری مرکز تلفن شهری امام(ره) شهرستان زنجان اداره نیرو و انتقال، تجهیزات برق و باطری‌های مرکز را وارد مدار کردند که خوشبختانه در کوتاهترین زمان، همه ارتباطات در حالت عادی برقرار شد و هیچ وقفه‌ای در برقراری ارتباطات تلفن ثابت مشاهده نشد.

 میری سیاهی در مورد ابعاد دیگر مانور کمیته پدافند غیرعامل مخابرات منطقه زنجان گفت: سوئیچر فیبرنوری مسیر زنجان-طارم بود که با قطع ارتباط فیبر اصلی، همه ارتباطات در مسیر دوم (فیبر جایگزین) به حالت عادی برگشت و همه تماس‌ها با موفقیت برقرار شد.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان با اشاره به عملیات سوم که توسط اداره فناوری اطلاعات مخابرات منطقه زنجان صورت گرفته بود تصریح کرد: سرور‌های استان قطع شده و از مسیر جایگزین، همه سرور‌ها برای ارائه خدمات در اختیار کاربران قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه آخرین عملیات مانور پدافند غیرعامل، آمادگی ژنراتورهای مرکز تلفن شهری شهرستان ابهر بود، افزود: با احتمال قطع برق شهری در زمان بروز حادثه، زیر‌بار رفت و در مدت زمان پنج ثانیه، ارتباطات شهرستان مذکور به حالت عادی بازگشت.

میری سیاهی با قدردانی از همه عوامل، هدف از اجرای این مانورها را سنجش میزان آمادگی تجهیزات ذکر کرد.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان افزود: خوشبختانه در مخابرات منطقه زنجان شاهد تعهد، تعصب و تخصص کارکنان هستیم و امروز در زمان اجرای مانور جدیت و همت والای این عزیزان احساس شد.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول