اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان، استان برتر پدافند غیرعامل در کشور شد

در جلسه مشترک شورای پدافند غیرعامل با استان‌های کشور پدافند غیر عامل زنجان رتبه برتر کشوری شد.

زنجان، استان برتر پدافند غیرعامل در کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه مشترک شورای پدافند غیرعامل با استان‌های کشور برگزار و در این جلسه شوراهای برتر پدافند غیر عامل معرفی شدند.

در این جلسه از استانداران آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، یزد و زنجان به عنوان استانداران برتر کشور در حوزه پدافند غیرعامل کشور معرفی شدند.

استاندار زنجان با اشاره به عملکرد مطلوب، هوشیاری و جدیت دستگاه‌های خدماتی و امنیتی استان زنجان اظهار کرد: عملکرد مطلوب با وجود پیچیدگی شیوه‌های تهاجم دشمن موجب کسب رتبه در کشور شده است.

فتح‌الله حقیقی از تدوین طرح سند پدافند غیرعامل استان زنجان با تکیه بر آن دانش بومی خبر داد و گفت: تهدید دشمن همیشگی و جدی است.

وی خاطرنشان کرد: باید هر استانی متناسب با وضعیت خود سند پدافند غیرعامل را تدوین کند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اجرایی شدن پدافند غیرعامل نیازمند نقشه راه است، ادامه داد: راهگشایی طرح جامع پدافند غیرعامل بسیار موثر است.

حقیقی از توجه به آمایش سرزمین در سند پدافند غیرعامل خبر داد و افزود: انسجام، هماهنگی و هوشمندی در پدافند غیرعامل موجب مقابله با دشمنان نظام اسلامی می‌شود.

وی از عملکرد مطلوب استان زنجان در حوزه کرونا خبر داد و اضافه کرد: اگر در یوم‌العباس شرایط را کنترل نمی‌کردیم، فاجعه برای کشور و سطح استان زنجان روی می‌داد.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان از نظر امکانات و تولید ماسک خودکفا شده است، افزود: امید است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت مطلوب‌تر شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان نیز با اشاره به تدوین نهایی سند پدافند غیرعامل استان زنجان عنوان کرد: سند جامع شهری زنجان نیز در حال تدوین بوده و ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

حسن مظفری از برگزاری دوره‌های آموزشی برای اقشار مختلف جامعه با رویکرد آمادگی مردم خبر داد و گفت: آموزش‌های سایبری و زیستی و برگزاری مانورهای مختلف در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای نخستین بار استان زنجان به عنوان استان برتر پدافند غیرعامل معرفی شده است.

جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه راهبردهای مشخص شده باید در حوزه پدافند غیرعامل مورد توجه باشد، افزود: خرد جمعی در استان زنجان حاکم است که این امر ناشی از مدیریت خوب استانی بوده است.

علی اکبر شاهوردیان گفت: شرایط موجود در استان موجب شد زنجان، جزو استان‌های برتر در حوزه  پدافند غیر عامل معرفی شود.

انتهای پیام/73009/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول