اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

همکاری‌های لازم برای راه‌اندازی کتابخانه عمومی کالپوش صورت نگرفته است

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از پیگیری‌های مکرر برای راه‌اندازی مجدد کتابخانه عمومی امام حسین (ع) کالپوش در شهرستان میامی خبر داد و گفت: متأسفانه همکاری‌های لازم برای تحقق این مهم صورت نگرفته است.

همکاری‌های لازم برای راه‌اندازی کتابخانه عمومی کالپوش صورت نگرفته است

سعید دهقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در واکنش به گزارش مشکلات کتابخانه عمومی امام حسین (ع) کالپوش در شهرستان میامی، ضمن بیان اینکه متأسفانه در اوایل سال گذشته با رانش زمین در حسین‌آباد کالپوش، کتابخانه عمومی امام حسین (ع) تخریب شد، بیان کرد: پس از حادثه، جلسه و بازدیدهای متعدد برای راه‌اندازی مجدد کتابخانه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات موجود این کتابخانه توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برای نگهداری به انبار استیجاری در شهر میامی منتقل شد، گفت: شورا و دهیاری روستای کالپوش از همان ابتدای حادثه با پیگیری‌های مکرر برای تأمین فضای مناسب جهت راه‌اندازی موقت این کتابخانه، تا زمان ساخت کتابخانه در سایت جدید روستا اعلام آمادگی کردند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: با پیگیری‌های مکرر یک ساختمان نیمه‌کاره به‌عنوان فضای جایگزین موقت برای راه‌اندازی مجدد کتابخانه در روستای کالپوش از سوی شورای اسلامی و دهیاری معرفی شد.

دهقانلو اظهار کرد: پس از بازدید کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از ساختمان در نظر گرفته‌شده، مشکلات به‌صورت مکتوب به شورای اسلامی روستا جهت برطرف شدن اعلام شد.

او ادامه داد: ساختمان موردنظر در حال آماده‌سازی و راه‌اندازی موقت تا احداث کتابخانه جدید است و امیدواریم هرچه سریع‌تر مردم روستای کالپوش از خدمات این کتابخانه بهره‌مند شوند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه کتابخانه به‌عنوان یک پایگاه مهم فرهنگی محسوب می‌شود، از مسؤولان خواست برای راه‌اندازی مجدد کتابخانه عمومی امام حسین (ع) در روستای کالپوش مساعدت و تعامل لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول