اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

فارس من| فاز اول اصلاح افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها انجام شده است/ارسال نامه وزیر برای همسان سازی حقوق کارکنان

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم گفت: فاز اول اصلاح افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها در اسفندماه سال گذشته انجام شد و همچنان در دستور کار است همچنین وزیر علوم پیگیرهمسان سازی حقوق کارکنان غیر هیات علمی است.

فارس من| فاز اول اصلاح افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها انجام شده است/ارسال نامه وزیر برای همسان سازی حقوق کارکنان

    به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «درخواست اصلاح حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

علیرضا عبداللهی نژاد  مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم با بیان اینکه یکی از اولویت های وزیر علوم اصلاح افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور است ، گفت: در راستای اصلاح افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور وزیر علوم این موضوع را از سال 96 پیگیری کرده است به طوری که طی رایزنی با مسوولان مربوطه وانجام مکاتبات و جلسات با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه فاز اول افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها در اسفند ماه سال گذشته انجام شد.

وی افزود: در فاز اول افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها تغییرات خوبی از هم ترازی در احکام حقوق و کارگزینی اعضای هیات علمی هم وزارت علوم و هم وزارت بهداشت با ضریب فوق العاده انجام شد.

عبداللهی نژاد تصریح کرد: با توجه به اهمیت معیشت کارکنان وزارت علوم و وزارت بهداشت در ادامه رایزنی ها وزیر علوم هفته گذشته نامه ای را به رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر همسان سازی حقوق کارکنان غیر هیات علمی ارسال کرد و این موضوع همچنان در حال پیگیری است.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول