اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان اردکان معرفی شد

با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان ارشد نظامی و قضایی استانی و شهرستانی، فرمانده جدید انتظامی اردکان منصوب و معرفی شد.

فرمانده جدید انتظامی شهرستان اردکان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیداسماعیل شاکر در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان که با حضور سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد امنیت از برترین نعمت‌هایی است که تا از دست ندهیم و یا تضعیف نشود قدر و قیمت آن را نمی‌دانیم.

وی برخورد مناسب با مردم را از جمله مهمترین رسالت پلیس دانست و افزود: نیروی انتظامی برای مقابله با جرائم به اقتدار نیاز دارد و این اقتدار با داشتن اخلاق خوب و برخورد مناسب با مردم منافاتی ندارد.

امام جمعه اردکان با بیان این‌که برخی از انتظارات مردم برای انجام کارهای خود و مطالبات آن‌ها فراتر از قانون است، گفت: امروز همه ما مسئولان علاوه بر انجام‌ وظیفه خود باید به‌گونه‌ای با مردم برخورد کنیم که دل‌های آن‌ها به‌نظام جذب شود.

حجت الاسلام شاکر با اشاره به این‌که نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها حضور پررنگ و موثری دارد، تصریح کرد: نیروی انتظام در موضوع مبارزه با کرونا انصافاً زحمات زیادی کشیدند که جای تشکر و تقدیر دارد.

بهروز شهابی‌زاد فرماندار اردکان هم در این مراسم با اشاره به این‌که هم‌اکنون ما در جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: در این جنگ که درامد کشور کم و موجب بروز فشار بر روی مردم شده است و به دنبال آن آستانه تحمل نیز کاهش پیدا می‌کند که همه این موضوعات می‌تواند عامل ایجاد درگیری و بروز ناآرامی‌هایی در سطح کشور شود لذا برقراری نظم در این شرایط خاص سخت‌تر از گذشته است.

وی افزود: علاوه بر این شرایط، شیوع ویروس کرونا هم بار مضاعفی را بر دوش جامعه افزوده که همین امر زحمت نیروی انتظامی را دوچندان کرده است.

فرماندار اردکان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این وضعیت وظیفه سخت‌تری بر عهده دارد که به لطف الهی شاهد نظم و امنیت خوبی در جامعه هستیم و آن را مرهون زحمات تمام نیروهای امنیتی به‌ویژه نیروی انتظامی هستیم.

شهابی‌زاد با اشاره به این‌که شهرستان اردکان در حال حاضر پذیرای ۳۰ هزار مهاجر با فرهنگ‌های متفاوت است، گفت: این تفاوت فرهنگ‌ها می‌تواند باعث ایجاد بحث‌هایی شود که خوشبختانه تاکنون به خوبی مدیریت شده است.

در پایان این مراسم از تلاش‌های سرهنگ سید رضا صادقیان تجلیل و سرهنگ دوم اکبر شفیعی به‌ عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان اردکان معرفی شد.

انتهای پیام/ ۹۰۰۱۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول