اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرمانده انتظامی جدید قرچک معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قرچک با حضور سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران و مسؤولان این شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی جدید قرچک معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در ستاد فرماندهی متجلی شهرستان، اظهار کرد: همه ما در انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم یک آمدن داریم و یک رفتن، آمدن و رفتن‌های ما مرتبط با رفتن از این دنیا است که امیدوارم رو سفید باشیم.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل آخر و عاقبت به خیری داشتن نیت خوب و داشتن علم بر محور عمل باشد.

امام جمعه شهرستان قرچک افزود: وقتی به فکر خوبی‌ها باشیم و رضایت‌مندی ارباب‌رجوع  را در نظر داشته باشیم بی‌شک برای مردم کار خواهیم کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه سرهنگ موسی‌پور از نیروهای ولایی و انقلابی بود که تمام سعی و تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام داد، تصریح کرد: بنده به عنوان یک طلبه به ولایت‌مداری و سرباز ولایت‌مداری ایشان شهادت می‌دهم، چرا که در ایجاد امنیت و آسایش مردم شبانه‌روزی تلاش کرده است.

وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر شما بر اساس آمار می‌بینید که شهرستان قرچک از شهرستان‌هایی است که مردم در آسایش و امنیت کامل قرار دارند و این حاصل تلاش نیروهای جان برکف ناجا و سپاه است.

ناجا بیشترین درگیری‌ها را در خصوص حوادث و اتفاقات گذشته داشته است

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک نیز در این مراسم، اظهار کرد: باید قدردان نیروهای نظامی کشور باشیم که شبانه‌روزی برای آسایش و امنیت مردم تلاش می‌کنند، باید قدردان دو نعمت امنیت و سلامت باشیم و از کسانی که برای ایجاد این دو نعمت بزرگ تلاش می‌کنند قدردانی کنیم.

وی افزود: باید از فرصت موجود استفاده لازم را ببریم، به مردم خدمت‌رسانی کنیم تا مردم در وضعیت کرونایی در آسایش باشند.

فرماندار شهرستان قرچک تصریح کرد: شرایط شهرستان قرچک خاص است چرا که در مسیر تردد سه شهرستان است و نیازمند نگاه ویژه مسؤولان استان را می‌طلبد، اگر بخواهیم امنیت دشت ورامین را داشته باشیم باید به گلوگاه آن که شهرستان قرچک بیشتر رسیدگی کرد.

خطیبی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود، نیروی انتظامی نیازمند رسیدگی است، ناجا بیشترین درگیری‌ها را در خصوص حوادث و اتفاقات گذشته داشته و دارد.

وی در این مراسم اظهار کرد: سرهنگ موسی‌پور در درگیری‌های سال گذشته از جانبازان اغتشاشات بود که برای آسایش و امنیت شهرستان تمام قد در مقابل اغتشاشگران ایستاد تا این عناصر ضد انقلاب را از کف خیابان جمع‌آوری کند.

رضایتمندی مردم و خدمت‌رسانی در اولویت بود

سرهنگ علی موسی‌پور فرمانده انتظامی شهرستان قرچک نیز در این مراسم اظهار کرد: عملکرد ما هر چقدر هم باشد، به اندازه یک قطره خون شهیدان و اشک چشم مادران نخواهد بود.

وی گفت: در مدت ۳۶ ماهی که در خدمت مردم شریف و شهید پرور شهرستان قرچک بودم سعی خود را به کار بستم تا مردم شهرستان در آسایش و امنیت باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک افزود: در مدتی که فرمانده انتظامی شهرستان بودم رضایتمندی مردم و خدمت‌رسانی را در اولویت کاری خود قرار داده بودم تا مردم در شهرستان در آسایش باشند.

موسی‌پور در پایان تصریح کرد: آسایش کنونی شهرستان قرچک حاصل زحمات شبانه‌روزی تمامی نیروی‌های سبزپوش ناجا در این شهرستان است و جا دارد از همه نیروهای خدوم که کمک حال من بودند تقدیر و تشکر کنم.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ علی موسی پور تقدیر و سرهنگ نجم الدین مرادی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان قرچک معرفی شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول