اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انقلاب اسلامی منادی وحدت و زمینه‌ساز تشکیل امت واحده در جهان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی منادی وحدت و زمینه‌ساز امت واحده در جهان است.

انقلاب اسلامی منادی وحدت و زمینه‌ساز تشکیل امت واحده در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آزادشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری عصر امروز در نشست معاون توسعه دانشگاه آزاد اسلامی کشور با روسا و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد سراسر استان  با اشاره به هفته وحدت اظهار کرد: وحدت شیعه و سنی در طول پیروزی و تشکیل انقلاب اسلامی و همه مشکلات موجود سبب شده تا این وحدت زبانزد مردم دیگر کشورهای جهان باشد.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما منادی وحدت در جهان بوده و زمینه‌ساز تشکیل امت واحده اسلامی است و می‌تواند سبب ترویج اسلام ناب محمدی (ص) در جهان شود.

* راه‌اندازی پروژه‌های دانش‌بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به راه‌اندازی پروژه‌های دانش‌بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گلستان در راستا حمایت از پروژه‌های پژوهشی و دانش‌بنیان اقدام به ایجاد گلخانه در گرگان کرده است.
وی تصریح کرد: گلخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به مساحت ۵۷ هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲ میلیارد تومان از سال ۱۳۹۴ در راستای پروژه‌های پژوهشی شروع به فعالیت کرده است.
طاهری گفت: این گلخانه مجهز به سیستم آبیاری نوین بوده و در حال حاضر ماهانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان درآمد دارد.
وی بیان داشت: در این گلخانه بذر گل‌ها، درختچه و گیاهانی که مصرف آب زیاد ندارند تولید پرورش و بفروش می‌رسد و تاکنون با تولیدات خود در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور یافته است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول