اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نظام آموزشی جدید موجب فروکش کردن فعالیت برخی از تشکل‌های دانشجویی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: نظام آموزشی جدید در کشور موجب فروکش کردن فعالیت برخی از تشکل‌های دانشجویی شده است.

نظام آموزشی جدید موجب فروکش کردن فعالیت برخی از تشکل‌های دانشجویی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مسوول حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس از تلاش دانشجویان بسیجی به دلیل حضور همیشگی در صحنه‌های نیازمندی انقلاب، اظهار کرد: دانشگاه همان‌طور که امام راحل آن را مبدا تحولات دانسته است می‌تواند سرآغاز بزرگترین جنبش‌های منتهی به پیشرفت و آبادانی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علمی و عمرانی شود.

وی با بیان اینکه نظام آموزشی جدید در کشور موجب فروکش کردن فعالیت برخی از تشکل‌های دانشجویی شده است، تصریح کرد: با وجود حضور تشکل‌ها و کانون‌های مختلف در دانشگاه، نقش بسیج دانشجویی همواره در جذب و هدایت دانشجویان ممتاز و مثال‌زدنی بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با تاکید بر ضرورت حمایت از تشکل‌های دانشجویی برای گسترش فرهنگ کار جمعی و تقویت نگاه انقلابی در دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: بدون تردید دانشگاه پویا و کارآفرین از بستر فعالیت‌های پرحجم و پرمحتوای دانشجویان در قالب تشکل‌ها و کانون‌های مختلف بیرون خواهد آمد.

* امید دلسوزان انقلاب در دانشگاه‌ها به بسیج دانشجویی است

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه تقویت بسیج دانشجویی تقویت یکی از نهادهای مترقی انقلاب اسلامی است، ادامه داد: تفاوت متمایز کننده بسیج دانشجویی با سایر اقشار بسیج در نقش و ماموریت این نهاد مبتنی بر پیام امام راحل در تاسیس بسیج دانشجو و طلبه است.

حجت‌الاسلام محمود ترابی با بیان اینکه امام راحل در پیام تاسیس بسیج دانشجویی و بسیج طلاب نقش پیشگامی را برای آنان برجسته کرده است، تصریح کرد: آنچه به عنوان جهت‌گیری بسیج دانشجویی در سال‌های اخیر رویت شده است جهت‌گیری روشن و مبارزه مبتنی بر نقاط ضعف جبهه استکبار و توجه به تحلیل‌های عمیق و جامع بین‌المللی و داخلی است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی باید طلایه‌دار تحولات و جریان‌سازی مثبت در جامعه باشد، گفت: امید همه دلسوزان انقلاب در دانشگاه‌ها برای توسعه اهداف انقلاب و حرکت به سمت آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به دانشجویان بسیجی است.

* ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های بسیج انتظار ماست/ بسیج دانشجویی نماد بصیرت و مطالبه‌گری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس و مینودشت نیز در این آئین با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی همواره نماد بصیرت، مطالبه‌گری و پویایی بوده است، افزود: در کنار همه فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی بسیج دانشجویی در یکی دو سال اخیر شاهد حضور موفق و مسوولانه این عزیزان در سیل و مهار شیوع کرونا بودیم.

احمد مهرابیان اردوهای جهادی فرهنگی و عمران محور، بهسازی روستاها، ساخت دستگاه ضدعفونی کردن، مه‌پاش و ضدعفونی کردن سطح شهر و خدمت‌رسانی دانشجویان پرستاری به شهروندان و ... را از جمله فعالیت‌های بسیج دانشجویی این دانشگاه دانست و تاکید کرد: بسیج دانشجویی همانند یک بازوی فکری و عملیاتی است که از مسوول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس انتظار می‌رود علاوه بر حفظ جایگاه ارزشمند بسیج دانشجویی نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه‌ها نیز تلاش کند.

وی با ضروری دانستن برنامه‌ریزی در فعالیت‌های بسیج دانشجویی، اضافه کرد: هماهنگی و همفکری بسیج دانشجویی با دلسوزان انقلاب و مسوولان دانشگاه به ویژه در معاونت فرهنگی می‌تواند به غنای کارها نیز کمک شایانی کند.

به همین منظور مراسم تکریم و معارفه مسوول حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس با حضور حجت‌الاسلام «سیدعلی طاهری» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، «جواد فرامرزی» مسوول بسیج دانشجویی استان گلستان، حجت‌الاسلام «محمود ترابی» امام جمعه گنبدکاووس، رضا ممشلی مسوول بسیج دانشجویی گنبدکاووس و جمعی از بسیجیان و فرماندهان سابق بسیج دانشجویی این دانشگاه در سالن جلسات برگزار و برادر بسیجی «علیرضا دادفر» به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید تولی دانشگاه آزاد گنبدکاووس معرفی شد.

علاوه بر معرفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد، «یدالله لکزایی» نیز به عنوان جانشین این حوزه معرفی شد و از زحمات «رضا عرب» و «امیر محمد حقیقت» مسوولان سابق حوزه و پایگاه بسیج دانشجویی این دانشگاه تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول