اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 8 آبان ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرادر جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در  نشست هم‌اندیشی بنیاد علوی هلیلان با سپاه گفت: کل اقشار بسیج موظفند همکاری و مشارکت کاملی را در زمینه محرومیت زدایی از شهرستان‌ها را داشته باشند. 

وی افزود: حرکت در این مسیر دستاوردی چشم‌گیر در حوزه‌های مختلف به همراه خواهد داشت.

نجات پیرمرد ۸۰ ساله در ارتفاعات سیاه کوه شهرستان بدره

علی‌اصغر علی‌اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، گفت: پیرمرد ۸۰ ساله‌، عصر امروز در ارتفاعات سیاه کوه شهرستان بدره به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم و از ناحیه سر، صورت و پهلو دچار آسیب شده بود با تلاش نجاتگران هلال احمر و نیروهای مردمی از مسیرهای سخت و صعب‌العبور به پایین کوه منتقل و به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امداد رسانی به هموطنان هستند.

تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌ها در ایلام

ولی باج معاون امور صنایع سازمان صمت ایلام گفت: به منظور بررسی تامین اکسیژن موردنیاز بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام و سایر بیمارستان‌ها از واحد صنعتی اکسیژن سازی در شهرک صنعتی ایلام بازدید به عمل آمد.

وی افزود: باتوجه افزایش آمار ابتلا به کرونا؛ این واحد تولیدی اکسیژن سازی در سه شیفت کاری مشغول به فعالیت و تامین اکسیژن موردنیاز بیمارستان‌ها است.

دهمین جشنواره ادبیات استانی در ایلام برگزار می‌شود

علی میرزایی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: دهمین جشنواره ادبیات داستانی( داستان نویسی) در دو گروه سنی نوجوان و بزرگسال در قالب داستان کوتاه و در ۲ گروه سنی بزرگسالان و نوجوان و در ۷ موضوع  در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان، اداره کل ارشاد اسلامی، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل کتابخانه‌های استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول