اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 7 آبان ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، روح‌الله غلامی مدیرکل گمرک استان ایلام، گفت: صادرات کالاهای اساسی و اقلام ضروری از مرز بین‌المللی مهران ممنوع است.

وی افزود: این ممنوعیت شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت، مرغ، قند، شکر و دیگر کالاهای ضروری که مستقیم با سفره و معیشت مردم مرتبط است، می‌شود.

اعمال محدودیت در برخی مشاغل در شهرستان ملکشاهی

کسعلی دلاوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضغیت قرمز شهرستان ملکشاهی، واحدهای آرایشگری زنانه، قلیان‌سراها، باشگاه‌های ورزشی با همکاری ادارات انتظامی، صمت پلمب و نیز ورودی آرامستان‌ها در جهت جلوگیری از تجمعات و ممانعت از مراسمات عزا مسدود شده است.

وی افزود: اعمال محدودیت‌ها تا اطلاع ثانوی و برگشتن وضعیت شهرستان به شرایط مناسب‌تر ادامه خواهد داشت.

محرومیت زدایی سلاح برنده مبارزه با مواد مخدر است

محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام صبح چهارشنبه 7 آبان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: فقر و عدم توسعه یکی از زمینه‌های بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و محرومیت زدایی می‌تواند مهم‌ترین سلاح برنده مبارزه با مواد مخدر باشد.

وی افزود: تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی گام مهم و ارزشمندی بود و این قرارگاه به دستور استاندار ایلام شکل گرفت و در این مدت کوتاه توفیقات بسیار خوبی در زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق محروم استان به دست آورده است.

نایب رئیس مجلس فردا به استان ایلام می‌آید

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام عصر چهارشنبه 7 آبان ماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور علیزاده نماینده استان در مجلس برگزار شد از سفر نایب رئیس مجلس و هیات همراه به استان خبر داد و گفت: به دعوت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی فردا پنجشنبه 8 آبان نیک‌زاد نایب رئیس مجلس به اتفاق جمعی از نمایندگان و مسوولان ملی به استان سفر می‌کنند.

وی با عنوان این مطلب که این سومین هیات از نمایندگان است که به استان سفر می‌کنند افزود: بازدید از پروژه‌های مهم استان در شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر، بدره و حضور در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک روزه نایب رئیس مجلس و هیات همراه به استان است.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول