اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ۲۸ برنامه ویژه هفته بسیج دانش‌آموزی در شاهرود

مسؤول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان شاهرود از اجرای ۲۸ برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

اجرای ۲۸ برنامه ویژه هفته بسیج دانش‌آموزی در شاهرود

علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم تا سیزدهم آبان ماه، به شعار این هفته اشاره کرد و افزود: امسال شعار هفته بسیج دانش‌آموزی، «دانش‌آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی» بوده و تمام برنامه‌های این هفته با این رویکرد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مدارس، برنامه‌ها در قالب فضای مجازی و شبکه شاد طراحی شده است، افزود: در همین راستا، کانالی در شبکه شاد با عنوان «ایمانی‌ها» طراحی شده تا برنامه‌های این هفته، مسابقات و جشنواره‌ها در این بستر برای اطلاع دانش‌آموزان و مدارس قرار داده شود و کانال «تربیت‌گرام» هم راه‌اندازی شده تا در این راستا فعالیت کند.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری پویش‌های متنوع در این هفته اظهار کرد: پویش آمریکا باید از منطقه برود، همه با هم مرگ بر آمریکا، امضای طومار مجازی دانش‌آموزان با شعار آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود، در شاهرود اجرا خواهد شد.

وی به صدور بیانیه توسط شورای علمی بسیج دانش‌آموزی شاهرود اشاره کرد و گفت: نشان‌های بسیج دانش‌آموزی به فرماندهان واحد و دانش‌آموزان بسیجی شهرستان اهدا و از دانش‌آموزان بسیجی نخبه، مخترع و مبتکر در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ... تجلیل خواهد شد.

احمدی، اجرای یادواره مجازی گرامیداشت شهید محمدحسین فهمیده و ۱۳۴ شهید دانش‌آموز شاهرود در شبکه شاد اشاره کرد و افزود: دیدار با امام جمعه شاهرود، رویان و بیارجمند، ارتباط تصویری فرماندهان واحدها و فرماندهان حوزه‌ها و مدیران آموزش و پرورش و معاونت‌های پرورشی با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) و مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در اولین روز این هفته برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان شاهرود به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با عنوان نذر خرید گوشی برای دانش‌آموزان با کمک هر دانش‌آموز پنج هزار تومان اشاره کرد و گفت: گل‌باران و عطرافشانی گلزار شهدای دانش‌آموز، تجدید میثاق دانش‌آموزان با شهدا و برگزاری برنامه قرار عاشقی جلوی منازل شهیدان دانش‌آموز از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.

احمدی با اشاره به برگزاری جشنواره نسل سلیمانی‌ها با موضوع شهید سلیمانی و استکبارستیزی اظهار کرد: این جشنواره با همکاری فرهنگی هنری سپاه و دستگاه‌های مختلف فرهنگی با هدف آشنایی دانش‌آموزان با شهید سلیمانی و وصیت‌نامه و سیره عملی وی در بخش‌های پادکست، نقاشی، عکس و ... در این هفته برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه برنامه ویژه ۱۳ آبان پویش همه با هم مرگ بر آمریکاست، افزود: در این پویش، دانش‌آموزان انقلابی از خود فیلم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و یا آتش زدن پرچم آمریکا با خانواده تهیه و ارسال می‌کنند.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان شاهرود از همه دانش‌آموزان بصیر و انقلابی خواست در این هفته در پویش‌ها و برنامه‌های مجازی شرکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول