اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توقیف خودروهای حامل سلاح‌های جنگی/ برخورد قاطع دستگاه قضا با ارازل و اوباش

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به با تلاش چند ماهه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه و دادستانی فریدونکنار ۶۴ قبضه سلاح جنگی در این شهرستان کشف و ضبط شد، گفت: در این خصوص دو نفر دستگیر و خودروهای حامل سلاح‌های جنگی مکشوفه توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب فریدونکنار با تفهمیم اتهام و صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

توقیف خودروهای حامل سلاح‌های جنگی/ برخورد قاطع دستگاه قضا با ارازل و اوباش

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، محمدصادق اکبری رئیس دادگستری مازندران اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با عوامل توزیع و فروش سلاح جنگی و به منظور تامین امنیت اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه با حکم دادستانی تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستای تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه استان و فریدونکنار از دو دستگاه خودرو  شناسایی شده، تعداد ۶۱ قبضه سلاح جنگی از نوع  و ۳ قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

 اکبری در ادامه تصریح کرد: در این خصوص دو نفر دستگیر و خودروهای حامل  سلاح‌های جنگی مکشوفه توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب فریدونکنار با تفهمیم اتهام و صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند. 

رئیس کل دادگستری مازندران ضمن تاکید بر استقرار نظم و امنیت اجتماعی در استان، بیان کرد: لازمه برقراری امنیت در جامعه برخورد با اراذل و اوباش و کسانی است که به انحاء مختلف سعی در اختلال نظم جامعه دارند و دستگاه قضایی نیز در صورت مشاهده یا وصول هرگونه گزارشی در این ارتباط در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستورات قضایی را صادر و با مجرمان شدیدترین برخوردها را خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول