اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

عشریه مدیرعامل جدید ستاد دیه شد

رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه معارفه مدیرعامل ستاد دیه استان گفت: در حال حاضر ۵۷۷ زندانی در انتظار آزادی در مازندران شرایط دریافت تسهیلات ستاد دیه هستند.

عشریه مدیرعامل جدید ستاد دیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران امروز در جلسه ستاد دیه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان مازندران  در محل دادگستری استان با تکریم مدیرعامل پیشین  ستاد دیه استان و معرفی مدیرعامل جدید اظهار کرد: به همت این ستاد مردمی در سال جاری تعداد افراد بیشتری از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شوند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده ۵۷۷ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان مازندران به سر می‌برند که اکثر آنها واجد شرایط برخورداری از تسهیلات ستاد دیه هستند البته اقدامات ستاد بر مبنای تحقیق و بررسی و کمک به مستحقان بوده و این روند ادامه خواهد داشت.

اکبری افزود: امیدواریم با استفاده از ظرفیت شرکت‌ها، بخش دولتی و غیردولتی و نیکوکاران بخش‌های مختلف استان و با تلاش ستاد دیه استان در یک اقدام جهادی اکثر زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به جامعه برگردند.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به سیاست تحولی رئیس قوه قضائیه درکاهش جمعیت کیفری بیان کرد: در حال حاضر تاکید رئیس دستگاه قضا بر کاهش ورودی به زندان‌ها، افزایش خروجی از زندان و تعیین تکلیف وضعیت زندانیان و اصلاح و بازسازی شخصیت و روح و روان مدجویان است و ما نیز در دادگستری استان مازندران همه تلاش خود را معطوف اجرایی کردن این اهداف کرده‌ایم.

این مسؤول بر برنامه‌ریزی منسجم و دقیق در شناسایی خیران استانی تأکید و اظهار کرد: انجام امور خیر به ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند کار جهادی است و با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا باید با استفاده از ابزارهای مختلف به ویژه بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های جمعی شاهد افزایش این کمک‌ها نسبت به سال گذشته باشیم.

اکبری اعلام کرد: از سال ۱۳۸۱ که ابتدای تشکیل ستاد دیه بود تاکنون ۵ هزار و ۵۴نفر از محکومان جرائم غیرعمد استان با صرف مبلغ ۷۲۰میلیارد ریال آزاد شدند.

 به گزارش فارس؛ در این جلسه از زحمات و خدمات غمگسار مدیرعامل پیشین ستاد دیه استان تقدیر و عشریه به عنوان مدیر عامل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول