اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۳ آرایشگاه زنانه در اراک اخطار پلمب دریافت کردند

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در طرح نظارتی مأموران اداره پلیس اماکن عمومی استان برای ۳ آرایشگاه زنانه اخطار پلمب صادر شد.

۳ آرایشگاه زنانه در اراک اخطار پلمب دریافت کردند

جعفر پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف قرارگاه پدافند زیستی، ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم صنفی، مأموران این پلیس طرح تشدید کنترل و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه در سطح کلان‌شهر اراک را با مشارکت بازرسان اتحادیه مربوطه و کارشناسان بهداشت اجرا کردند.

وی ادامه داد: در این طرح از آرایشگاه‌های زنانه به‌صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان اراک بازدید شد که در نتیجه آن، به متصدیان ۱۹ واحد تذکرات لازم در زمینه رعایت ساعات تعطیلی و ضوابط اماکن و شئونات اسلامی ارائه و از متصدیان ۱۴ واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی به منظور رعایت مقررات ابلاغی گرفته شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در این طرح با دستور مقام قضائی، به متصدیان 3 آرایشگاه زنانه به دلیل عدم رعایت برخی از قوانین و مقررات و نیز دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، اخطار پلمب داده شد.

پرویزی با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در کوتاه‌ترین زمان، نسبت به بررسی موضوع اقدام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول