اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجرای طرح نظارت برنت‌سراها و گیم نت‌ها در اراک/ اخطار پلمب برای 2 واحد متخلف

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: طرح نظارت بر نت سراها و گیم نت ها ازسوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در اراک اجرا و برای 3 واحد متخلف اخطار پلمب صادر شد.

اجرای طرح نظارت برنت‌سراها و گیم نت‌ها در اراک/ اخطار پلمب برای 2 واحد متخلف

جعفر پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در تداوم طرح‌های امنیت بخش پلیس در نظارت بر واحدهای صنفی، طرحی نظارتی با همکاری کارشناسان بهداشت و اتاق اصناف شهرستان اراک بر نت سراها و گیم نت ها در شهرستان مرکز استان به مرحله اجرا گذاشته شد. 

 وی اظهارداشت:در این طرح نظارتی به 2 واحد متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقرات ابلاغی اخطار پلمب صادر ، 13 واحد متخلف تذکر و از 6 واحد دیگر تعهد گرفته شد. 

 پرویزی هدف از اجرای چنین طرح هایی را ایجاد فضائی امن و تامین آرامش همگانی برای شهروندان خواند و گفت:‌ تلفن 110 در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است. 
 
این مقام انتظامی  با قدردانی از مشارکت فراگیر شهروندان با پلیس در اجرای موفقیت آمیز عملیاتهای مختلف پلیسی افزود: شهروندان همچنین می توانند از طریق سامانه تلفنی 197 نوع عملکرد پلیس را مورد نقد قرار داده و هر گونه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به منظور بهبود روز افزون اجرای طرح های عملیاتی به مسئولان انتظامی استان مرکزی ارائه دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول