اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پروژۀ منحصر به فرد شهرک تولید محتوا سریع‌تر آغاز شود

نماینده مردم قزوین با اشاره به اینکه پروژۀ بزرگ و فراملی شهرک تولید محتوای رسانه‌ای باید سریع‌تر آغاز شود، عنوان کرد: این پروژۀ بزرگ هم در گردشگری و هم در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و همچنین فناوری و دانش‌بنیان تحولی را در استان قزوین ایجاد خواهد کرد، چرا که این پروژه در سطح منطقه و در نوع خودش در دنیا کم‌نظیر است.

پروژۀ منحصر به فرد شهرک تولید محتوا سریع‌تر آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، لطف الله سیاهلکی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در جلسه مشترک با سیدامیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در مسیر محرومیت‌زدایی اقدامات بسیاری انجام داده و می‌تواند در قزوین نیز منشأ اثر و اقدامات فراوان باشد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: پروژۀ بزرگ و فراملی شهرک تولید محتوای رسانه‌ای را که در قزوین سال‌ها پیش مطرح شده و حتی زمین آن نیز برای اجرای پروژه واگذار شده است باید سریع‌تر آغاز کرد.

وی افزود: این پروژۀ بزرگ هم در گردشگری و هم در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و همچنین فناوری و دانش‌بنیان تحولی را در استان قزوین ایجاد خواهد کرد، چرا که این پروژه در سطح منطقه و در نوع خودش در دنیا کم‌نظیر است.

این نماینده مجلس با اشاره به ظرفیت قزوین در طرح دوراپزشکی نیز عنوان کرد: برای راه اندازی تله‌مدیسین در قزوین هم دانش فنی آن وجود دارد، هم زیرساخت و نیروی متخصص آن در دسترس است و هم مراکز دانشگاهی و مراکز بهداشتی و درمانی قزوین آمادگی اجرای آن را دارند.

سیاهکلی افزود: با وجود آنکه بسیاری پیشتر عنوان کردند که می‌توانند در این زمینه کار کنند و این طرح نیز داوطلبان زیادی داشت، اما نتوانستند آن را پیاده کنند و ما امروز در قزوین ادعا می‌کنیم که آماده اجرای دوراپزشکی هستیم و توان آن را هم داریم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: بنیاد برکت اگر یک بودجه را برای صنایع کوچک و متوسط در مناطق کم‌تر برخوردار و محروم پیش‌بینی کند، ما می‌توانیم بسیاری از کسب‌وکارها و مشاغل خرد و روستایی را با این بودجه راه بیاندازیم، چرا که نحوۀ ورود بنیاد برکت در بخش‌هایی است که بخش خصوصی نمی‌تواند در آن ورود پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول