اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مطالبه جدی ما از بنیاد برکت، توسعه اشتغال روستایی است

نماینده مردم قزوین گفت: مطالبه جدی ما از بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مشارکت ویژه در حوزه تسهیل‌گری مشاغل روستایی، ساخت و تجهیز مدارس، مساجد و بهبود زیرساخت‌های روستایی و محرومیت‌زدایی است.

مطالبه جدی ما از بنیاد برکت، توسعه اشتغال روستایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در جلسه مشترک با امیر حسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد برکت در حوزه محرومیت‌زدایی و بهبود زیرساخت‌های کشور به‌ویژه مناطق روستایی و مناطق حاشیه نشین بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین با وجود داشتن ویترین زیبا، اما از محرومیت و کمبودهای بسیار رنج می‌برد، این در حالی است که ظرفیت‌های استان قزوین بسیار است.

نماینده مردم قزوین اعلام کرد: مطالبه جدی ما از بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مشارکت ویژه در حوزه تسهیل‌گری مشاغل روستایی، ساخت و تجهیز مدارس، مساجد و بهبود زیرساخت‌های روستایی و محرومیت‌زدایی است.

یکی از اولویت‌های نظام مسائل قزوین این است که اشتغال خرد و روستایی و تولید روستایی مورد حمایت و توجه جدی قرار بگیرد و در این زمینه می‌توان ظرفیت‌های کشاورزی قزوین را در نظر گرفت.

وی در پایان با اشاره به مشکلات آب شرب در برخی روستاهای قزوین عنوان کرد: بنیاد برکت در ایجاد مخازن آب روستایی می‌تواند به استان قزوین و مناطق محروم الموت، کوهین و طارم کمک کند، همچنین مراکز سلامت محور و مراکز سیار بهداشتی نیز در این مناطق مورد نیاز است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول