اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سپردن امور کشور به افراد نااهل، خیانت است

امام جمعه شلمزار گفت: سوءتدبیر و سپردن امور به افراد نااهل، خیانت به مردم و انقلاب است که قابل چشم‌پوشی نیست و با حرف‌های حاشیه‌ساز و عوام‌فریبانه جبران نمی‌شود.

سپردن امور کشور به افراد نااهل، خیانت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام یدالله زمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شلمزار ضمن تسلیت شهادت امام حسن‌عسگری(ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: پیروی از ولایت تلاش برای جلب رضایت خداوند و اطاعت از معصومین(ع) رمز موفقیت و سعادت انسان است.

امام جمعه شلمزار افزود: موفقیت و سعادت انسان نیاز به صبر و بصیرت دارد تا در دوران غیبت، حوادث و فتنه‌های سیاسی و اجتماعی ایمان خود را حفظ و در مسیر حقیقت حرکت کنیم تا از امتحان و آزمون‌های الهی سربلند بیرون آییم.

وی با اشاره به برخی از تحرکات اصلاح‌طلبان برای فرار رو به جلو، عنوان کرد: سوء تدبیر و سپردن امور به افراد نااهل، خیانت به مردم و انقلاب است که قابل چشم‌پوشی نیست و با حرف‌های حاشیه‌ساز و عوام‌فریبانه جبران نمی‌شود.

زمانی با اشاره به نگرانی ترامپ از تقلب در انتخابات روزهای آینده آمریکا، گفت: مکر و حیله هیأت حاکمه کاخ سفید که رمز فتنه 88 را تقلب در انتخابات گذاشتند و توسط افراد ساده‌لوح و مزدوران خود آن را دنبال کردند امروز به خود آن‌ها برگشته و آن‌ها تاوان خیانت به ملت ایران و جمهوری اسلامی را خوهند پرداخت.

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول