اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مسؤولان در برابر افزایش قیمت دلار و طلا چاره‌اندیشی کنند

امام جمعه شلمزار گفت: مسؤولان سیاسی و اقتصادی با جدیت بیشتری نسبت به حل مشکلات اقتصادی ورود کنند و در برابر رشد افسارگسیخته قیمت اجناس و دلار و طلا از خود واکنش مؤثری نشان دهند.

مسؤولان در برابر افزایش قیمت دلار و طلا چاره‌اندیشی کنند

حجت‌الاسلام یدالله زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد ضمن تسلیت رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: پیامبر(ص) امین وحی و سفیر هدایت بود که توانست به دوران جاهلیت پایان دهد و زمینه رشد و تعالی انسان‌ها را در پرتو بندگی خدا فراهم کند.

امام جمعه شلمزار افزود: امروز دنیا بیش از همه نیازمند تعالیم پیامبر(ص)، اخلاق و معنویت است و باید با پیروی از آموزه‌های دینی و بهره‌مندی از معنویت با سوداگران فساد، تزویر و نیرنگ مقابله نماید.

وی، تورم لجام گسیخته را بزرگترین مشکل و عامل سرخوردگی مردم دانست و گفت: متاسفانه تیم اقتصادی دولت و دستگاه‌های مالی مسؤول در قبال مشکلات اقتصادی بی‌تفاوت شده و نقش‌آفرینی موثری در برابر مشکلات اقتصادی ندارند.

زمانی اضافه کرد: همچنین دولت خود را در حد سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا پایین آورده تا ناکامی خود را در مذاکرات نافرجام برجام پنهان کند.

وی توضیح داد: وضعیت کشور از نظر اقتصادی مناسب نیست و اگر چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود مشکلات مردم بیشتر خواهد شد.

امام جمعه شلمزار افزود: انتظار می‌رود مسؤولان سیاسی و اقتصادی با جدیت بیشتری نسبت به حل مشکلات اقتصادی ورود کنند و در برابر رشد افسارگسیخته قیمت اجناس و دلار و طلا از خود واکنش مؤثری نشان دهند.

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول