اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رسانه مهم‌ترین ابزار در جنگ نرم دشمن است

فرمانده ارشد یگان ویژه انتظامی فارس گفت: رسانه می‌تواند با انتشار یک خبر موثق آرامش را بر جامعه حاکم کرده و یا برعکس با انتشار اخبار جعلی و دروغ، آرامش جامعه را بر هم زند.

رسانه مهم‌ترین ابزار در جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ میرجلال موسوی همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با تاکید بر نقش نیروز انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی یک نیروی مردمی است و ایجاد امنیت را وظیفه خود می‌داند و در این راستا از تلاشی برای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه دریغ نمی‌کند.

فرمانده ارشد یگان ویژه انتظامی فارس با اشاره به این که امروز عصر جنگ رسانه است، گفت: امروز دوران جنگ نرم بوده و در این عصر آنچه بیشترین تاثیر را دارد بدون‌ شک رسانه است.

وی نظم‌دهی و آرامش‌بخشی به جامعه را در این راستا مهم خواند و اظهار داشت: کنترل جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است، چنانچه امروز در بحث فضای مجازی نیز درگیر بسیاری از مسائل هستیم و بارها شاهد بوده‌ایم که رسانه‌های معاند و بیگانه تا چه میزان فضای رسانه‌ای را آلوده کرده‌اند.

موسوی تاکید کرد: بر این اساس شغل شما شغلی حساس و مهم بوده و قطعاً پرورش اخبار با قلم توانمند شما رسانه‌ها اقدامی بزرگ و انقلابی است که در این راستا نیروی انتظامی آمادگی همه جانبه خود را به لحاظ همکاری با رسانه در راستای رسیدن به اهداف نظام و انقلاب اعلام می‌کند.

وی همچنین از ظرفیت بالای یگان ویژه نیروی انتظامی یاد کرد و گفت: در یگان ویژه استان فارس نیروهایی پرورش یافته و آموزش دیده‌اند که در سطح کشور معرفی شده‌اند، مربی هستند و اقدامات مختلفی را انجام می‌دهند، اینها ظرفیت‌های بالای یگان ویژه هستند که شما به عنوان یک رسانه انقلابی می‌توانید از این ظرفیت استفاده کنید.

 لزوم تعامل مستمر رسانه و نیروی انتظامی

در ادامه رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا نیز طی سخنانی با اشاره به عملکرد مطلوب خبرگزاری فارس گفت: بدون شک سیاست و تدبیر این رسانه انقلابی، نمایانگر اقتدار ناجا و انقلاب است.

سرهنگ حمید افرامن ضمن عرض خدا قوت به اهالی این رسانه افزود: شعار این هفته نیروی انتظامی "همه با هم برای امنیت و سلامت" است و این نشان می‌دهد پلیس به تنهایی قادر به تامین امنیت برای جامعه نیست چرا که گاهی یک خبر می‌تواند امنیت را در جامعه حکم‌فرما کرده و یا برعکس خبری می‌تواند در جامعه طوفان به پا کند و این نشان از اهمیت نقش رسانه و تعامل با پلیس است.

وی از اقدامات مختلف یگان ویژه ناجا به عنوان یک قشر مظلوم از جامعه پلیس یاد کرد و اظهار داشت: تهیه هدایا و اهدای آنها به محرومان در کنار پوشش مأموریت‌ها با اقتدار و صلابت نشان از ویژگی‌های بارز این گروه سخت‌کوش است.

صلابت یگان ویژه، ارمغان امنیت را برای مردم به همراه دارد

در ادامه این نشست، سرپرست خبرگزاری فارس نیز با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فضای مجازی اظهار داشت: گرچه برخی کاهلی‌ها از سوی برخی مسئولان اجرایی مشاهده می‌شود، اما باید توجه کرد که فضای مجازی آنقدر اهمیت دارد که مقام معظم رهبری در این باره می‌فرمایند" اگر رهبر نبودم قطعاً در بحث فضای مجازی مسئولیتی را عهده‌دار می‌شدم".

ابراهیم کمالی افزود: یگان ویژه در ناجا جایگاه مظلومی دارد، اما برخورد قاطع و باصلابت این یگان به خوبی در القای امیدواری و امنیت به مردم قابل مشاهده است.

وی اظهار داشت: خبرگزاری فارس نیز به‌عنوان یک رسانه انقلابی بال‌های پرواز این دستگاه نظامی است و از هیچ تلاشی در انعکاس اقدامات نیروی انتظامی و یگان ویژه ناجا کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول