اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رسانه‌‌های انقلابی خط مقدم مقابله با فساد باشند

امام‌جمعه کامفیروز گفت: شما رسانه‌‌های انقلابی باید تریبون مردم و خط مقدم مقابله با فساد باشید.

رسانه‌‌های انقلابی خط مقدم مقابله با فساد باشند

سرویس سیاسی خبرگزاری فارس؛ شیراز | حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در شیراز با مدیر و اعضای هیئت تحریریه خبرگزاری فارس دیدار  و گفتگو کرد.

وی اقدامات گروه جدید این خبرگزاری را اقدامی جهادی و انقلابی دانست و از مجموعه خبرگزاری فارس در شیراز به دلیل انجام رسالت انقلابی تقدیر کرد.

امام‌جمعه کامفیروز با تاکید بر اهمیت رسالت خبررسانی در استان فارس گفت: کار دقیق و قوی، معقول و ارزیابی عملکرد مسئولان اقدامی شایسته است که در خبرگزاری فارس انجام می‌شود و ما نیز طبق رسالتی که بر عهده ‌داریم به‌عنوان سرباز انقلاب از حمایتی دریغ نمی‌کنیم.

تقی‌زاده، رسالت رسانه را رسالتی انقلابی دانست که باید در راستای کسب رضایت پروردگار و با تلاش مجاهدانه نیروهای انقلابی رقم بخورد.

وی انتشار اخبار واقعی و صحیح به جامعه را از ارکان اصلی در انتشار اخبار دانست و عنوان کرد: در شأن نظام انقلاب اسلامی نیست افرادی که زر و زور ندارند، حقشان پایمال شود یا اگر کسی زر و زور دارد بتواند حق‌خوری کند، پس  این رسانه مستقل و بدون وابستگی است که می‌تواند در این مسیر مطالبه‌گر حق و صدای محرومین باشد.

این فعال حوزوی با تاکید بر اینکه مردم ما از بیان مشکلاتشان  خوشحال می‌شوند، بیان کرد: طبق سفارش رهبر معظم انقلاب بنابر جذب حداکثری اگر با جیب و دست‌خالی صدای محرومان باشید آن‌هم برای مملکتی که صاحبش امام زمان(عج) باشد بسیار پسندیده است، چراکه کار اگر برای خدا باشد انسان نباید از کسی باکی داشته باشد.

امام‌جمعه کامفیروز در این راستا گفت: هر کسی برای خدا کار کند قطعا با مشکلاتی مواجه می‌شود بنابراین ما به آنچه وظیفه‌مان است عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول