اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 29 مهرماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام در میزگرد علمی با موضوع بررسی چرایی شکل گیری اراذل و اوباش در ایلام گفت: جنبه‌های مختلف علل و عوامل به وجود آمدن زمینه‌های شرارت در یک فرد و تبدیل شدن آن به اراذل و اوباش و راهکارهای کنترل و مقابله با این موضوعات از محورهای این میزگرد است.

وی با تشریح اقدامات نیروی انتظامی در سه بخش شناسایی، اخذ تعهد و دستگیری اراذل و اوباش، افزود: رشد ۴۵ درصدی شناسایی اراذل و اوباش در سطح ۲ و ۳ و افزایش ۱۱۵ درصدی دستگیری اراذل و اوباش را در استان شاهد هستیم.

کسب رتبه برتر کشوری ایلام در کاهش تلفات انسانی تصادفات

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه ایلام از کسب رتبه برتر کشوری ایلام در کاهش تلفات انسانی تصادفات خبر داد و گفت: دستاوردهای حاصل شده نتیجه همکاری مردم و دستگاه های اجرایی با پلیس راه استان است.

وی افزود: علاوه بر رتبه برتر کشوری در چهار سال اخیر در حوزه راه‌های روستایی، پلیس راه استان ایلام در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی موفقیت‌هایی در حوزه استانی و کشوری کسب کرده است.

۶ هزار ۹۲۷ راننده ایلامی زیر پوشش تامین اجتماعی هستند

سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: هم اکنون ۶ هزار و ۹۲۷ نفر از رانندگان وسایل نقلیه استان زیر پوشش این سازمان قرار دارند و از خدمات آن بهره‌مند هستند.

وی افزود: از مجموع این افراد 5 هزار و ۷۲۹ نفر را رانندگان برون شهری و  هزار و ۱۹۸ نفر نیز رانندگان درون شهری هستند که از خدمات درمانی و بیمه‌ای بهره‌مند هستند.

استان‌ها دخل و تصرفی در آمارگیری و اعلام نتایج ندارند

شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام گفت: همه اطلاعات مربوط به شاخص‌های آماری از جمله بیکاری و تورم توسط مرکز آمار برآورد و اعلام می‌شود و استان‌ها هیچ دخل و تصرفی در نحوه آمارگیری و اعلام نتایج ندارند.

وی افزود: بر این اساس نرخ مشارکت اقتصادی استان در تابستان امسال ۳/۱ درصد دارد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول