اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 28 مهر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد ایلام، گفت: با توجه به وضعیت نگران کننده ویروس و بیماری کرونا در استان ایلام این نهاد تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات غیر حضوری به نیازمندان فراهم کرده است.

وی افزود: فراهم شدن زیر ساخت‌های الکترونیک به منظور بررسی و دریافت درخواست مراجعین به این نهاد به منظور رفاه حال این عزیزان بوده که تسریع در رسیدگی به درخواست‌های آنان را نیز در پی دارد.

ایلام جزو استان های امن کشور محسوب می‌شود

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام با بیان اینکه با همکاری سپاه و نیروی انتظامی امروز ایلام جزو استان‌های امن کشور محسوب می‌شود، گفت: سپاه و نیروی انتظامی در کنار یکدیگر در راه خدمت به مردم تا آخرین لحظه ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش مردم به خطر بیفتد.

وی افزود: برخورد قاطع نیروهای انتظامی با اشرار، قاچاقچیان، مفسدین، قانون‌شکنان، غارتگران بیت‌المال، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی، مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه است.

یک درصد تولید ناخالص داخلی کشور متعلق به ایلام است

رحمت‌الله قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام گفت: استان ایلام یک درصد تولید ناخالص داخلی کشور را به خود اختصاص داده است که می‌توان آن را با توجه به مزیت‌ها و استعدادهای استان افزایش داد.

وی افزود: بر اساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته در سرشماری سال ۹۵، ایلام با یک هزار و ۴۶۹ میلیارد ریال یک درصد تولید ناخالص داخلی را با احتساب درآمدهای نفتی به خود اختصاص داده است.

پنج معلم و بازنشسته ایلامی بر اثر کرونا جان باختند

امیر مهردادی معاون اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: پنج معلم و بازنشسته فرهنگی در این استان از ابتدای شیوع تاکنون بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: از این تعداد سه نفر از همکاران فرهنگی زن و ۲ نفر نیز مرد هستند که بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

۴۰۰ بسته اقلام بهداشتی بین نیازمندان ایلام توزیع شد

منوچهر کریمیان روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا این تعداد بسته شامل مواد ضدعفونی و ماسک پنج عددی در شهرستان ایلام توزیع شده است.

وی افزود: این واحد صنعتی در خصوص مسائل و مشکلات جامعه، موضعی فعالانه و مسوولانه دارد و هم راستا با انجام ماموریت‌های سازمانی، تلاش می‌کند در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته حضور فعال داشته باشد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول