اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ایجاد بازارچه دائمی مبلمان در ملایر

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان ملایر از ایجاد بازارچه دائمی مبلمان در ملایر خبر داد.

ایجاد بازارچه دائمی مبلمان در ملایر

ابراهیم جلیلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی در ملایر خبر داد و اظهار کرد: بازارچه دائمی صنایع‌دستی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کیلومتر ۵ محور ملایر به همدان، بعد از روستای حاجی‌آباد نرسیده به شهرک صنعتی خوشه مبل و منبت ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این بازارچه در مساحت ۱۶ هزار مترمربع راه‌اندازی می‌شود گفت: برآورد اعتباری این پروژه ۱۵ میلیارد تومان است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان ملایر اظهار کرد: تمام کارهای این بازارچه انجام شده اما دغدغه کنونی دسترسی به بزرگراه است که در کمیسیون امور زیربنایی در حال بررسی است.

 وی با اشاره به اینکه بازارچه صنایع‌دستی به احتمال زیاد طی دو سال به بهره‌برداری می‌رسد گفت: صادرات مبل به کشورهای عراق، روسیه، بلاروس، کشورهای حاشیه خلیج فارس، آذربایجان و ارمنستان انجام می‌شود.

جلیلی در پایان سخنانش در خصوص میزان تولیدات مبلمان در ملایر نیز تصریح کرد: ۶۰ درصد تولید مبلمان کشور در این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول