اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

«تویسرکان» نامنظم‌ترین مبلمان شهری را دارد

فرماندار تویسرکان مبلمان شهر تویسرکان را نامنظم‌ترین مبلمان شهری در چند شهرستان استان همدان خواند و گفت: این وضعیت مبلمان شهری در شأن مردم این شهرستان نیست.

«تویسرکان» نامنظم‌ترین مبلمان شهری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سیدرسول حسینی ظهر امروز در جلسه با اتاق اصناف و مسوولان اتحادیه‌ها با اشاره به فعالیت ۱۶ اتحادیه در این شهرستان و انتقاد از عملکرد ضعیف آن‌ها اظهار کرد: رودربایستی را باید کنار بگذاریم، خلا‌‌هایی را که در سطح شهرستان شاهد آن هستیم ناشی از ناهماهنگی‌های بین شماست.

وی با تاکید بر اینکه محوریت برنامه‌های شهرستان در مناسبت‌های مختلف با اتاق اصناف و اتحادیه‌های تویسرکان است که متاسفانه آنچنان که باید کارآمدی از خود نشان نداده‌اند افزود: انتظار بنده از رئیس اتاق اصناف بسیار بیشتر از این است، بنده روند اداری کنونی را قبول ندارم چراکه مطلوب نیست، تلاش برای ایجاد تغییر و تحول آن گذاشته شود.

فرماندار تویسرکان مبلمان شهر تویسرکان را نامنظم‌ترین مبلمان شهری در چند شهرستان استان همدان خواند که نشان‌ از عدم انجام وظیفه اتحادیه‌ها دارد و در ادامه تاکید کرد: این وضعیت مبلمان شهری در شأن مردم این شهرستان نیست.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از فروشندگان شهر با توجه به بازدیدهای مکرر که داشتم پروانه سلامت از بهداشت ندارند بیان کرد: برخی از فروشندگان شما پروانه کسب به نامشان نیست و اینکه  چرا مجموعه اتاق اصناف به یک خانم فروشنده جوان اجازه کار تا ساعت 24 شب را می‌دهد، در صورت ایجاد مشکل چه کسی باید پاسخگو باشد.

حسینی در ادامه اضافه کرد: ارتباط اتاق اصناف و اتحادیه‌ها با دستگاه‌های اجرایی بسیار کم هست در حالی که این تعامل به عنوان یک اصل برای پویایی و تحول همه جانبه شهر یک اصل ضروری است که باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه نارضایتی از هیئت رئیسه اتاق اصناف بسیار فراوان است؛ البته این سخن با سند و مدرک قابل اثبات است، خطاب به رئیس اتاق اصناف گفت: خواهش می‌کنم در این خصوص تجدید نظر شود، در غیر این صورت بنده می‌توانم با استفاده از اختیار قانونی به عنوان اخلال در نظم اصناف و واحدهای صنفی ورود کنم.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر نظارت کامل بر روند کار آرایشگران به ویژه بخش بانوان، از عدم حضور نماینده این صنف در جلسه گلایه کرد و گفت: متاسفانه امروز به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی در آرایشگاه‌ها عامل بسیار از بیماری‌هاست که باید با جدیت بیشتری بر  نحوه عملکرد آن‌ها نظارت شود.

لازم به ذکر است در این جلسه برخی از مسوولان اتحادیه‌ها نیز نقطه نظر و گلایه و انتظارات خود را بیان کردند که از جمله انتقاد از برخی از دستگاه‌های خدمات‌رسان بود.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول