اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هدف سفرهای استانی رئیس مجلس رسیدگی به مشکلات مناطق مختلف است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان گفت: سفرهای رئیس مجلس به استان‌ها و مناطق مختلف کشور با حضور نمایندگان در راستای رسیدگی به مشکلات و در راستای حل آنها تلاش است.

هدف سفرهای استانی رئیس مجلس رسیدگی به مشکلات مناطق مختلف است

مصطفی طاهری امروز با گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به مسائل مطرح شده در مورد مشکلات موجود در مورد تحویل خاک به شرکت‌های روی در زنجان اظهار کرد: خاک سرب و روی با قیمت بین‌المللی توزیع خواهد شد و ارزان‌تر از این قیمت توزیع نمی‌شود که گفته شود رانتی در این بین وجود دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیشنهاد بورسی کردن عرضه خاک افزود: برخی از شرکت‌های کوچک توانایی خرید سهمیه و تهیه خاک از بورس را ندارند و همین امر باعث تعطیل شدن این کارخانه‌ها می‌شود که این درست نیست.

وی ادامه داد: برخی نامه‌نگاری‌ها انجام شده که دیوان عالی موافقت کرده است که امسال نیز به این ترتیب خاک بین شرکت‌ها و واحدهای تولیدی توزیع خواهد شد.

طاهری در مورد تحویل خاک سرب و روی به کارخانه‌ها گفت: در آخرین گزارشی که به دست ما رسیده است، سهمیه سه ماهه خاک بسیاری از کارخانه‌های زنجان داده شده و برای باقی استان‌های کشور باقی مانده که در هفته‌های آینده توزیع خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی سفر رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان گفت: سفرهای رئیس مجلس به استان‌ها و مناطق مختلف کشور با حضور نمایندگان در راستای رسیدگی به مشکلات و در راستای حل آنها تلاش است.

وی با اشاره به اینکه در این سفر‌ها نمایندگانی از کمیسیون‌های کشاورزی، عمران و صنایع و معادن حضور دارند، افزود: من به عنوان نماینده کمیسیون صنایع و معادن در این سفر حضور داشتم.

طاهری در رابطه با انتخاب استان‌های هدف برای سفر گفت: انتخاب استان‌های هدف توسط رئیس مجلس صورت می‌گیرد که ما در انتخاب استان‌ها نقشی نداریم و قرار است به همه استان‌ها سفر داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات شهر زنجان تصریح کرد: اولویت ما در شهر زنجان حل مشکلات حاشیه نشینی است و تلاش می‌شود تا به خانواده‌های محروم واحدهای مسکونی نوساز تحویل داده شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در مورد جلسه‌ای که در مشهد برگزار شد، گفت: این جلسه مربوط به حاشیه‌نشینی در این استان بود که جمیعت حاشیه‌نشینی در این منطقه به اندازه جمعست کل استان زنجان است و تلاش داشتیم تا از تجربیات مسؤولان این شهر در راستای ساماندهی حاشیه‌نشینی در زنجان بهره بگیریم.

طاهری در رابطه با حاشیه‌هایی که برای این نماینده ایجاد شده بود، گفت: هر نماینده هزینه سفر خانواده‌اش را خودش پرداخت کرده بود.

وی افزود: در رابطه با اختلاف به وجود آمده در شورا و شهرداری زنجان گفت: برداشتی که من از این جلساتی که در آنها حضور داشتم دارم این بود که اختلاف بر سر تعدیل نیرو‌ها بود.

طاهری با بیان اینکه بخشی از کارگران فضای سبز به صورت موقتی و فصلی تعدیل شده و به این افراد گفته شده بود بعد از چند ماه دوباره به سرکار برمی‌گردند، گفت: تعدیل نیروها از طرف شهرداری صورت گرفته بود و به نحوی به اسم شورا تمام شده بود که این باعث بوجود آمدن اختلاف‌هایی بین شهرداری و اعضای شورا شده بود.

وی ادامه داد: این اتفاق با شیطنت برخی از کارمندان شهرداری اتفاق افتاده بود که باعث ناراحتی اعضای شورا شده بود که امیدواریم این اختلاف حل شود.

انتهای پیام/73002/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول