اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل 53 تیم نظارتی در استان زنجان/ تحویل خاک به شرکت‌های روی در شورای تامین تصویب شد

استاندار زنجان با بیان اینکه 53 تیم بازرسی در سطح استان زنجان تشکیل شده است، گفت: این تیم‌ها با هدف نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تنظیم بازار فعالیت خواهند کرد.

تشکیل 53 تیم نظارتی در استان زنجان/ تحویل خاک به شرکت‌های روی در شورای تامین تصویب شد

فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از مامور شدن یکی از معاونان خودش و همچنین معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان در هر شهرستان در امور نظارتی خبر داد و اظهار کرد: من و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم در مرکز استان امر نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تنظیم بازار را انجام می‌دهیم.

استاندار زنجان به تولید روزانه 700 هزار ماسک در استان اشاره و تصریح کرد: 300 هزار عدد از این مجموع با قیمت یک هزار تومان تحویل فروشگاه‌ها می‌شود و بقیه هم با قیمت یک هزار و 300 تومان در داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه توزیع اقلام حفاظتی و همچنین کالاهای اساسی مورد نظارت جدی مسؤولان قرار خواهد گرفت، افزود: این توزیع و نظارت در مناطق محروم بیشتر مورد تاکید است.

حقیقی از ثابت شدن قیمت مرغ 16 هزار تومان با هدف توزیع در مناطق محروم خبر داد و گفت: توزیع تخم‌مرغ و سایر اقلام در این مناطق هم مورد تاکید است.

استاندار زنجان با تاکید بر تلاش برای رعایت عدالت اجتماعی افزود: رصد برای تامین اقلامی که کمبود آن در بازار وجود دارد هم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه 53 تیم بازرسی در سطح استان زنجان تشکیل شده است، ادامه داد: این تیم‌ها با هدف نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تنظیم بازار فعالیت خواهند کرد چرا که بعد از هشت ماه دیگر عدم رعایت موزاین بهداشتی قابل قبول نیست.

حقیقی به تشکیل ارتباط رسانه‌ای در راستای اطلاع‌رسانی از اقدامات انجام شده اشاره و تصریح کرد: عدم رعایت موارد بهداشتی دیگر مورد قبول نیست.

استاندار زنجان از تصویب مصوبه تحویل خاک به شرکت‌های روی در شورای تامین خبر داد و گفت: خاک مورد نیاز این شرکت‌ها در سه ماهه نخست سال تحویل شده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول