اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کیف پول الکترونیکی جایگزین دریافت وجه شود

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر همدان گفت: کیف پول الکترونیکی برای استفاده آسان مردم در بهره‌مندی از خدمات مهم است و باید مورد استفاده قرار گیرد.

کیف پول الکترونیکی جایگزین دریافت وجه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نشست هم‌اندیشی رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر با مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان با موضوع کیف پول الکترونیکی در سازمان حمل و نقل بار و مسافر برگزار شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر همدان در این مراسم اظهار کرد: کیف پول الکترونیکی در کشورهای پیشرفته برای استفاده آسان مردم در استفاده از خدمات به کار می‌رود که امیدواریم این امکان در شهر همدان به خوبی به کار گرفته شود.

رحیم الوندی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم فضایی ایجاد کنیم تا فناوری اطلاعات به روز شود و فعالیت‌های خوبی در عرصه شهر هوشمند صورت گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهر هوشمند اهداف مختلفی دارد و ما در این راستا به دنبال کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی هستیم.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر همدان با تاکید به اینکه می‌توان با شهر هوشمند سرگرمی‌هایی برای شهروندان ایجاد کرد، خواستار توجه به این موضوع شد.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات نیز با تاکید بر لزوم نیاز سنجی همه حوزه‌های شهری و تدوین اسناد بالادستی مناسب این حوزه تاکید و اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول