اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

زمان تست پزشکی سپاهانی‌ها در ایفمارک مشخص شد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان که تمرینات خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر انجام می‌دهد، روز 30 مهر ماه در تست‌های پزشکی ایفمارک شرکت می‌کند.

زمان تست پزشکی سپاهانی‌ها در ایفمارک مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، برنامه آزمایش‌های پزشکی پیش از فصل تیم فوتبال سپاهان  اصفهان که در ایفمارک با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی توسط پزشکان و متخصصان ایفمارک انجام می‌شود، مشخص شد.

بر همین اساس اعضای تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه در ایفمارک حاضر می‌شوند تا آزمایش‌های پیش از فصل را انجام بدهند.

طلایی‌پوشان سپاهان بعد از حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به اصفهان بازگشته و چند روز استراحت کردند؛ شاگردان محرم نویدکیا سپس تمرینات آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های فصل جدید را شروع کردند.

با تصمیم مسؤولان سپاهان به دلیل پیشگیری از ابتلا به کرونا، برنامه‌ای برای خروج تیم از اصفهان و برپایی اردو در شهرهای دیگر در نظر گرفته نشده است و طلایی‌پوشان تمرینات خود را در باغ فردوس انجام می‌دهند.

شاگردان محرم نویدکیا همچنین قرار است روز ۲۱ مهر ماه در یک دیدار تدارکاتی و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف همشهری خود یعنی ذوب‌آهن بروند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول