اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محمدی‌راد: کرونایی‌های سپاهان در قرنطینه هستند/ تعطیلی مسابقات تصمیم خوبی بود

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: تصمیم فدراسیون برای وقفه در لیگ به نفع تمامی تیم‌ها است و این موضوع علاوه بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین ورزشکاران می‌توانند فرصت ریکاوری خوبی را نیز در اختیار تیم‌ها قرار دهد.

محمدی‌راد: کرونایی‌های سپاهان در قرنطینه هستند/ تعطیلی مسابقات تصمیم خوبی بود

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود و همچنین اعلام وقفه در لیگ برتر والیبال کشور به مدت دو هفته اظهار داشت: شرایط جسمانی بهتری دارم و رو به بهبودی هستم، فدراسیون والیبال با تصمیمی خوبی که اتخاذ کرد می‌تواند سبب قطع زنجیره این ویروس در رشته والیبال شود.

سرمربی تیم والیبال سپاهان افزود: تصمیم فدراسیون به نفع تمامی تیم‌ها است و این موضوع علاوه بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین ورزشکاران می‌تواند فرصت ریکاوری خوبی را نیز در اختیار تیم‌ها قرار دهد تا بتوانند در مسابقات حضور خوبی داشته باشند.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا در تیم سپاهان تشریح کرد: تمامی بازیکنان تحت نظر تیم پزشکی باشگاه قرار دارند و در وضعیت قرنطینه هستند؛ باشگاه سپاهان در زمینه تست‌گیری و مباحث پزشکی همکاری بسیار خوبی با تیم والیبال داشته است به صورت متناوب بازیکنان هر هفته تست کرونا می‌دهند و امیدوارم در کمترین زمان ممکن بازیکنان بیمار نیز به تمرینات بازگردند.

محمدی‌راد در خصوص شیوع بیش از حد کرونا در بین والیبالیست‌های کشور تشریح کرد: با وجود پروتکل‌های منظم اعلام شده از سوی فدراسیون و رعایت آن توسط عوامل برگزاری و باشگاه‌ها، متأسفانه باز هم این بیماری در حال سرایت بین بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها است، جدای از بحث برگزاری بازی، استفاده از حمل‌ و نقل عمومی توسط تیم‌ها و شاید تهویه هوا سالن‌ها سبب بروز این مشکل در والیبال شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول