اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیروزی سپاهان مقابل خاتم در هفته نخست لیگ والیبال

تیم والیبال سپاهان در هفته نخست لیگ برتر مقابل خاتم اردکان به پیروزی رسید.

پیروزی سپاهان مقابل خاتم در هفته نخست لیگ والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات لیگ برتر والیبال مردان از امروز به صورت رسمی آغاز شد و در هفته نخست این رقابت‌ها تیم والیبال سپاهان از ساعت ۱۶ در سالن نقش‌جهان میزبان خاتم اردکان بود.

شاگردان رحمان محمدی راد در دست اول بازی بهتری به نمایش گذاشتند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند؛ در دست دوم نیز این سپاهان بود که با نتیجه مشابه دست قبلی یعنی ۲۵ بر ۱۸ به برتری دست یافت.

دست سوم اما رقابت سخت‌تر شد و خاتم اردکان برای کسب پیروزی تلاش بیشتری کرد و از سپاهان پیش افتاد، در امتیازات پایانی سپاهان این شانس را داشت که به بازی برگردد اما در نهایت خاتم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ این دست را برد.

در دست چهارم طلایی‌پوشان از همان ابتدا فاصله امتیازی ایجاد کردند و تا پایان این فاصله را نگه داشتند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به برتری رسیدند؛ به این ترتیب سپاهان با نتیجه ۳ بر یک از سد خاتم اردکان گذشت.

به گزارش فارس، در آستانه آغاز لیگ برتر والیبال از تمامی کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال سپاهان تست کرونا گرفته شده بود که پاسخ تمامی تست‌ها منفی بود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول