اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اینترنت بردخون جوابگوی نیازهای مردم نیست

امام جمعه موقت بردخون گفت: سرعت اینترنت بخش بردخون جوابگوی نیازهای مردم نیست.

اینترنت بردخون جوابگوی نیازهای مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه‌های نمازجمعه بردخون با بیان جایگاه زیارت اربعین اظهار داشت: مضامین عالی در زیارت اربعین وجود دارد که یکی از ویژگی‌های هر شیعه را قرائت زیارت اربعین می‌دانند.

امام جمعه موقت بردخون افزود: جهل باعث خانه‌نشینی امام علی(ع)  و صلح امام حسن(ع)  شد و جهل مردم، امام حسین(ع)  را در کربلا شهید کرد و جهل موجب شد تا مردم در روز چهارشنبه به دستور معاویه نمازجمعه اقامه کنند.

وی اضافه کرد: امروز دچار جعل مدرن هستیم و در گوشی‌های همراه مطالبی وارد می‌شود که هیچ واقعیتی ندارد پس باید علم و آگاهی خود را زیاد کنیم  و انسان همواره اهل مطالعه و علم‌آموزی باشد.

عاشوری با بیان اینکه شرایط امروز کشور مناسب نیست، گفت: همه عزاداران و متولیان عزاداری در بخش، ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا خطر این ویروس منحوس کاهش یابد.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی ابراز داشت: 24 مهر روز پیوند اولیا و مربیان است که انتظار داریم اولیا ارتباط خود را با مدارس بیشتر کنند زیرا ارتباط باعث موفقیت فرزندان می‌شود و ارتباط در این دوران که آموزش‌ها، مجازی شده بیش از هر زمانی ضروری‌تر است.

وی ادامه داد: سرعت اینترنت شهر و بخش بردخون جوابگوی نیازهای مردم این منطقه نیست و از مسؤولان استان و شهرستان می‌خواهیم که به موضوع اینترنت بخش بردخون توجه ویژه کنند.

امام جمعه موقت بردخون تصریح کرد: سامانه شاد برنامه ضعیفی است که دانش آموزان و فرهنگیان از آن شاکی هستند و ضعف اینترنت و درگیری فضای مجازی خانواده‌ها را کلافه و ناراحت کرده است.

عاشوری افزود: برخی خانواده‌ها توان مالی ندارند و در زمینه اینترنت و سرعت و هزینه آن عاجزند زیرا ضعف اینترنت منطقه باعث شده که معلمان و دانش آموزان ابراز نارضایتی کنند و برخی از دانش آموزان دچار مشکل روحی شده‌اند که از استاندار و فرماندار می‌خواهیم به اینترنت بخش بردخون توجه کنند.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به گرانی‌های افسار گسیخته گفت: هیچ تحرکی از طرف دولت و مسؤولان برای رفع گرانی دیده نمی‌شود و با وجودی که موضوع اقتصادی مهم است و دولت وظیفه گشایش اقتصادی را دارد اما حرکتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فقر موجب کفر و بی‌ایمانی است، افزود: مسائل اقتصادی در همه زمینه‌ها مؤثر است اما مسؤولان مشکلات را به گردن دیگران می‌اندازند، نیازهای ضروری مردم گران شده و خبری از تحقق شعارها و وعده‌های دولت نیست زیرا مردم با وعده‌های شما امیدوار شدند اما امروز در قیمت مرغ و تخم‌مرغ مانده‌اند.

امام جمعه موقت بردخون اضافه کرد: امروز دلار 30 هزار تومان و پراید 150 میلیون تومان شده اما از قول و وعده‌ها چیزی نمی‌بینیم و با وجود نارضایتی از تیم اقتصادی دولت، مردم تا کی این مشکلات را تحمل کنند زیرا مردم همواره به رهبری معظم و نظام عشق می‌ورزند و همیشه در صحنه هستند.

عاشوری با تأکید به اینکه نسبت به مردم غیرت داشته باشید، ابراز داشت: شاخصه مهم مدیریت جهادی در مسؤولان وجود ندارد و آنهایی که میلیاردها سرمایه دارند کی دلشان به حال فقرا می‌سوزد.

خطیب جمعه بردخون خاطرنشان کرد: مردم شرمنده زن و بچه خود هستند و در صورتی که از ظرفیت‌های داخلی استفاده شود مشکلات کشور قابل حل است اما در گذشته بیشتر مشکلات کشور را به مدیریت ضعیف مرتبط می‌دانستند که امید داریم به این موضوع توجه شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول