اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مشکلات آنتن‌دهی خطوط و اینترنت در بهبهان پیگیری می‌شود

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباطات در عصر امروز یکی از حقوق عامه مردم است و متاسفانه شهروندان بهبهان به حقوق خود نرسیده‌اند که انشالله پیگیری‌ می‌شود.

مشکلات آنتن‌دهی خطوط و اینترنت در بهبهان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، با توجه به پیشرفت و توسعه جامعه و نیاز مردم به دسترسی به شبکه اینترنت و‌‌ ارتباطات تلفنی جزء نیازهای اصلی مردم محسوب میشود همچنین با افزایش جمعیت و رشد مناطق مسکونی نیازمند انجام زیرساخت‌های لازم جهت تامین شبکه‌های ارتباطی است.

یکی از ساکنین منطقه تامین اجتماعی بهبهان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: متأسفانه عدم آنتن‌‌دهی تلفن همراه و اینترنت مشکلات بسیاری را در برقراری ارتباط برای مردم منطقه به وجود آورده است همچنین با توجه به غیرحضوری برگزار شدن مدارس و کلاس‌های آموزشی، شرکت در کلاس‌های آنلاین با وجود ضعف اینترنت در این منطقه تبدیل به مشکلی اساسی شده است.

جهانبخش قره‌باغی رئیس اداره مخابرات بهبهان در این خصوص تصریح کرد: با توجه به مشکل آنتن‌دهی و اینترنت منطقه تامین اجتماعی با پیگیری‌های نماینده شهرستان جهت تامین و مجوزات لازمه جهت نصب دکل مخابراتی انجام شده است که با راه‌اندازی این دکل بخش عمده‌ای از این مشکل رفع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: عده‌ای از ساکنین این منطقه معترض به نصب دکل بخاطر مضر بودن امواج هستند که با تشریح علمی این موضوع باز قانع نشده و خواستار جابجایی دکل شدند که با پیگیری‌های مسؤولین شهرستان این مشکل رفع شد و بزودی پیمانکار جهت راه‌اندازی شروع به کار می‌کند.

ارتباطات یکی از حقوق عامه مردم است.

محمدطلا مظلومی نماینده بهبهان و آغاجاری در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مشکل عدم آنتن‌دهی و اینترنت بخش‌هایی از شهر و روستاهای حوزه انتخابیه مکررا در رسانه‌ها و از سوی مردم عنوان می شود که در این خصوص جلسات خوبی با معاون پارلمانی و برخی از مدیران وزارت ارتباطات برگزار شده است.

وی با ابراز تاسف از وضعیت فعلی افزود: ارتباطات در عصر امروز یکی از حقوق عامه مردم است که متاسفانه تا امروز به آن رسیدگی نشده و شهروندان به حقوق خود نرسیده‌اند که انشالله این پیگیری‌ها منتج به نتیجه خوبی شود.

مظلومی پیرامون دیدار با مدیرکل طرح توسعه وزارت ارتباطات عنوان کرد: برای 26 روستای حوزه انتخابیه 36 کیلومتر فیبرنوری لازم است تا ساکنان از کیفیت مطلوب ارتباطات بهره‌مند شوند.

وی گفت: در شهرستان نیز ساکنان کوی سلحشوران،  پشت کاردانش و انتهای ذوالفقاری با این مشکل مواجه هستند و در ایام برگزاری کلاس‌های آنلاین مشکل ضعف اینترنت دو برابر شده که طی جلسه‌ای با وزارت ارتباطات این مسئله گوشزد شد.

مظلومی تصریح کرد: از جمله نقاط جاده‌ای نیز میدان یادمان تا پل مارون به طول پنج کیلومتر، محور بهبهان- رامهرمز و جاده بهبهان- دیلم به طول 9 کیلومتر دچار مشکل هستند که در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفت.

وی اذعان کرد: معاون پارلمانی مجلس و مدیرکل طرح توسعه نیز در جلسه برگزار شده ضمن قول مساعد برای همکاری دستورات لازم را برای قرارگرفتن نقاط دچار مشکل در برنامعه توسعه صادر کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول