اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ادامه کمک‌های مؤمنانه| توزیع بیش از ۱۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر در شاهرود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از تهیه و توزیع بین از یک هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان در قالب رزمایش «مشق احسان» خبر داد.

ادامه کمک‌های مؤمنانه| توزیع بیش از ۱۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر در شاهرود

سیدمحمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود بیان کرد: با همکاری و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،و سپاه ناحیه شاهرود و خیران بیش از یک هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر تهیه و به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان اهدا می‌شود. 

او گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود تأکید دارند که اگر کار خالص باشد، برکت خواهد داشت و این بسته‌ها با حمایت خیران تهیه شده است و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با بیان اینکه رهبر انقلاب در بیان دیگری تأکید دارند کارها را به مردم بگویید تا بدخواهان نگویند کاری انجام نشده است، افزود: این کارهای خوب باید به پای انقلاب، امام، رهبری و شهدا نوشته شود؛ چراکه تلاش مسؤولان و خدمتگزاران صدیق نظام سبب این خدمات ارزنده شده است و باید همگان بدانند.

موسوی با تأکید بر اینکه این بسته‌ها با رعایت حرمت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان و با شناسایی هدفمند دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد، گفت: ما همچنان نیازمند یاری خیران در امر کمک به دانش‌آموزان نیازمند هستیم و امیدواریم بتوانیم در این راستا قدم‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول