اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک مؤمنانه در شاهرود؛ از اعطای وام تا توزیع بسته‌های معیشتی+ تصاویر

یک پایگاه بسیج در مسجدی در شاهرود با کمک مردم به نیازمندان وام می‌دهد و در عین حال، بسته‌های معیشتی نیز بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان توزیع می‌شود.

کمک مؤمنانه در شاهرود؛ از اعطای وام تا توزیع بسته‌های معیشتی+ تصاویر

حجت‌الله بابامحمدی، فرمانده پایگاه عاشورا بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با تسلیت ایام عزاداری حسینی و با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه جهادی شهید سلیمانی پایگاه بسیج عاشورا مسجد امام رضا (ع) شاهرود در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه اظهار کرد: تهیه وام برای اهالی محله در این روزها در دستور کار قرار دارد.

او اظهار کرد: ۵۰ میلیون تومان وام در راستای اشتغال‌زایی برای یک نفر، دو وام قرض‌الحسنه دو میلیون تومانی برای یک خانواده، وام ۲۰ میلیون تومانی به دو نفر و وام ۱۰ میلیون تومانی به دو نفر به همت پایگاه بسیج اعطا شد.

فرمانده پایگاه عاشورا بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود با اشاره به اهدای سیسمونی به یک خانواده و توزیع اسباب‌بازی و انواع پوشاک در نقاط محروم شاهرود افزود: به همت بسیجیان پایگاه، پیگیری اشتغال و کسب درآمد چهار خانواده تحت‌فشار مالی و نیازمند محله انجام شد.

بابامحمدی با اشاره به ضدعفونی مسجد و محله امام رضا (ع) به‌صورت مستمر به همت بسیجیان، به برگزاری مراسم عزاداری در مسجد و محله اشاره کرد.

او گفت: دهه اول محرم، مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استقبال اهالی محله برگزار و نذور نیز در قالب بسته‌های بهداشتی و غذایی بین عزاداران توزیع شد.

عضو هیأت امنای مسجد امام رضا (ع) شاهرود با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از نذور مردم بین نیازمندان محله اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ بسته معیشتی به همت کانون خادم‌یاران رضوی، بسیجیان و هیأت امنا مسجد به ارزش هر بسته ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در طول دهه اول محرم تهیه و بین خانواده‌های نیازمند محله توزیع شد.

بابامحمدی این بسته‌ها را شامل برنج، روغن، گوشت قرمز، قند و خرما عنوان و با اشاره به قربانی دو گوسفند و توزیع گوشت آنان بین نیازمندان خاطرنشان کرد: تعدادی ماسک برای خانواده کم برخوردار محله تهیه و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده سطوح توسط پایگاه تهیه و بین اهالی محله رایگان توزیع شد.

او بر لزوم استمرار این خدمات تأکید کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا و همچنین تأکید رهبر معظم انقلاب بر رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، بسیجیان، هیأت امنای مسجد و کانون خادمیاران رضوی پای کار هستند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول