اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح ۶۳ پروژه در سطح روستاهای هرمزگان/ برای خدمت به مردم محدودیتی قائل نمی‌شویم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار‌ هرمزگان گفت: ۶۳ پروژه عمرانی با اعتبار یک‌هزار و ۹۱۹ میلیارد ریال به مناسبت روز ملی روستا و عشایر در سطح روستاهای استان ‌افتتاح می‌شود.

افتتاح ۶۳ پروژه در سطح روستاهای هرمزگان/ برای خدمت به مردم محدودیتی قائل نمی‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا مدرس اظهار داشت: 15 مهرماه روز ملی روستا و عشایر نامگذاری شده که به این مناسبت برنامه‌ریزی‌های لازم از مدت ها قبل و با پیگیری دفتر امور روستایی صورت گرفت تا 63 پروژه عمرانی آماده بهره‌برداری شود.

 برای تکمیل این پروژه‌ها مجموعا بیش از یک‌هزار و 919 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده ‌که شامل اعتبارات استانی و ملی است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، دانشگاه علوم پزشکی با 29 پروژه به ارزش 169 میلیارد ریال، دهیاری‌ها با 9 پروژه به ارزش 35 میلیارد ریال، شرکت توزیع نیروی برق با 8 پروژه به ارزش بیش از 148 میلیارد ریال، برق منطقه‌ای با 7 پروژه به ارزش 1249 میلیارد ریال، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با 4 پروژه به ارزش بیش از 21 میلیارد ریال، جهاد کشاورزی با 3 پروژه به ارزش 249 میلیارد ریال و نوسازی مدارس با 3 پروژه به ارزش بیش از 48 میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها است.

مدرس با بیان اینکه رسیدگی به امور روستاها و خدمات رسانی به مناطق دور و نزدیک علی‌رغم پراکندگی جغرافیایی و جمعیتی بسیار زیاد در استان هرمزگان به جد پیگیری می‌شود خاطر نشان کرد: پیگیری‌ها و‌ رسیدگی به مسائل مردم در روستاها مورد تاکید استاندار است و روزانه نحوه خدمات رسانی به روستاها مورد رصد و پیگیری ایشان است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم‌ تمام محدودیت‌ها هیچ گاه برای خود محدودیتی قائل نمی‌شویم و برای خدمات رسانی به مردم شریف و نجیب در روستاهای هرمزگان هر آنچه در توان هست و حتی فراتر از آن را تلاش می‌کنیم تا از طریق یافتن منابع مختلف و پتانسیل‌های جدید مشکلات را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول