اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۹۰/ شهید عباس وحیدیان: جنگ با دشمن وظیفه شرعی ماست

شهید عباس وحیدیان در وصیت‌نامه خود آورده است: جنگ با دشمن متخاصم وظیفه شرعی ماست که باید برای دفاع میهن و دین و ناموس به پاخیزیم.

۹۹۰/ شهید عباس وحیدیان: جنگ با دشمن وظیفه شرعی ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید عباس وحیدیان:

بسم الله الرحمن الرحیم

 پس از عرض سلام به امام امت و مسلمین جهان به خصوص خانواده  عزیزم، همان‌طور که می‌دانیم یکی از وظایف مسلمانان جهاد در راه خداوند است جهادی که پروردگار  عالم در قبال انجام آن وعده بهشت را داده و اکنون در این زمان که دین و میهنمان مورد هجوم کفار قرار گرفته ما هم وظیفه داریم طبق گفته رهبر بزرگمان امام خمینی که فرمود: «از این مملکت  دفاع کنید که دفاع شما، دفاع از مملکت و جهاد در راه خداست و کسانی که در این راه کشته شوند شهید خواهند شد.»، باید به جنگ دشمن اسلام برخیزیم و این امر را یک وظیفه شرعی خود بدانیم.

خانواده عزیزم پدر و مادر برادران و خواهرانم من به عنوان  یک سرباز کوچک اسلام با آگاهی کامل به جبهه آمدم تا بلکه بتوانم وظیفه‌ ای را که خداوند به من محول کرده انجام دهم. 

اگر در این راه کشته شدم و جنازه‌ام بدست شما نرسید بدانید که قبر من قبر تمام شهیدان است آن جا برای من فاتحه بخوانید؛ اگر من به فیض شهادت نائل آمدم شما را به خدا و روح شهیدان قسم می‌دهم که برایم عزاداری نکنید  بر سر و صورت خود نزنید که باعث شادی دشمنان خدا و دین و باعث ناراحتی روح من خواهید شد. گریه کنید ولی نگذارید که منافقین از گریه شما سوء‌ استفاده کنند. توصیه می‌کنم نماز و روزه و دیگر فرائض دینی را فراموش نکنید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول