اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مردم تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگیرند

امام جمعه اراک گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان مردم ایران اسلامی باید از ارتش و سپاه حمایت کنند و تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگیرند.

مردم تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: حادثه تلخ شهادت سردار سلیمانی اتفاقی بود که نه تنها قلب ایرانیان، بلکه قلوب مسلمانان جهان اسلام را به درد آورد.

وی تصریح کرد: هرچند غم از دست دادن سرداری چون سردار سلیمانی بسیار بزرگ و غیرقابل تحمل است، اما خون این شهید وارسته دنیای اسلام را بیدار کرد و به جبهه مقاومت جان تازه‌ای بخشید.

امام جمعه اراک اتحاد و همدلی مسلمانان جهان را از برکات خون شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی زمینه ساز نابودی دشمنان و خروج آمریکای جنایتکار از منطقه است که به دست مسلمانان رقم خواهد خورد.

دری نجف آبادی حضور میلیونی مردم در آیین تشییع شهیدحاج قاسم سلیمانی را نمونه بازر اتحاد و همدلی دنیای اسلام برشمرد و اظهار کرد: ملت‌های مسلمان جهان با اتحاد و همدلی زمینه نابودی دشمنان را فراهم خواهند ساخت.

وی با افتخار از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد عراق یاد کرد و ادامه داد: در طول ۷۰ سال گذشته هیچ کشوری جرات حمله به آمریکا را نداشت، اما ایران با حمله به این پایگاه قدرت نظامی و موشکی خود را به رخ جهانیان کشید.

امام جمعه اراک ضمن ابراز تاسف از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و تسلیت به خانواده های داغدیده این حادثه گفت: سپاه پس از حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد برای حفاظت از کشور در آمادگی کامل قرار داشتند که متاسفانه این حادثه رقم خورد.

دری نجف آبادی افزود: دلایل این حادثه در دست بررسی بوده و چندین نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند، که به محض مشخص شدن دلایل بروز این حادثه به مردم عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اشتباه یک نفر نباید به پای سپاه نوشته شود چرا که در طول سال های گذشته خدمات ارزنده سپاه غیرقابل توصیف است، افزود: دشمنان بعد از حادثه سقوط هواپیما به دنبال ماهگیری از آب گل آلود هستند که برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان مردم مسلمان ایران اسلامی باید از ارتش و سپاه حمایت کنند و تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگیرند.

امام‌جمعه اراک در ادامه بر لزوم مشارکت جدی مردم در انتخابات تاکید کرد و بیان داشت: شورای نگهبان باید در تایید صلاحیت داوطلبان برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات و جلوگیری از تضییع حق افراد دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول