اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واگذاری ۱۱۳ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۱۱۳ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نیمه نخست امسال به سرمایه‌گذاران واگذار شد.

واگذاری ۱۱۳ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، حسن آل‌بویه اظهار کرد: در حالی میزان واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شرکت برای طرح‌های مختلف صنعتی و تولیدی در استان در ۶ ماه ابتدایی سال جهش تولید، ۱۱۳ هکتار است که در کل سال گذشته، ۱۰۳ هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران واگذار شده بود. 

وی به اشتیاق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در استان سمنان اشاره و بیان کرد: بزرگ‌ترین چالش توسعه صنعتی این استان، کمبود منابع آبی است و به‌منظور رفع این چالش در کوتاه‌مدت استفاده از آب‌های نامتعارف در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: خرید پساب تصفیه‌خانه فاضلاب سمنان از شهرداری این شهر به‌منظور تأمین آب شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان یکی از راهکارهای رفع معضل کمبود منابع آبی است.

او تصریح کرد: با توجه به حضور و تمایل فعالان اقتصادی به سرمایه‌گذاری در استان، توسعه شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های این شرکت است.

آل‌بویه اظهار کرد: طرح توسعه در شهرک صنعتی ایوانکی، شاهرود و سمنان و گرمسار ازجمله پروژه‌های توسعه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تأکید کرد: فضای کسب‌وکار استان سمنان با حمایت‌های عالی‌ترین مقام اجرایی استان مطلوب است و از دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان به‌ویژه در بخش آب انتظار می‌رود برای تسریع در تأمین زیرساخت‌ها اهتمام ورزند.

او با اشاره به ظرفیت‌های معدنی و تنوع معادن استان، اضافه کرد: احداث شهرک‌های تخصصی معدن از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از برنامه‌ریزی برای دریافت پروانه احداث مجتمع فناوری (برج آی.تی) و مجوزهای قانونی آن در آینده نزدیک خبر داد و افزود: خرید تجهیزات آتش‌نشانی همچون خودرو برای افزایش ایمنی شهرک‌های صنعتی استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول