اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جاری بودن زاینده‌رود؛ فرصت مناسب برای قایقرانی اصفهان در کرونا

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان گفت: به دلیل جاری بودن رودخانه زاینده‌رود فعالیت‌های قایقرانی مناسبی در دوران کرونا داشتیم و موفق به کسب قهرمانی اسلالوم کشور در بخش دختران شدیم.

جاری بودن زاینده‌رود؛ فرصت مناسب برای قایقرانی اصفهان در کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از روابط عمومی هیأت قایقرانی استان اصفهان، سلمان قاضی‌عسگر در مورد فعالیت‌های این هیأت در دوران کرونا اظهار داشت: قایقرانی یکی از رشته‌هایی بود که در دوران کرونا می‌توانست پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کند، چون هیچ برخورد فیزیکی بین قایقرانان وجود نداشت، فاصله اجتماعی رعایت می‌شد و همه موارد قابل رعایت بود.

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان افزود: خوشبختانه در این زمان رودخانه زاینده‌رود نیز جاری بود و فرصت بسیار مناسبی ایجاد شد تا فعالیت‌های قایقرانی را خیلی خوب ادامه دهیم.

وی با اشاره به این‌که، تمرینات در همه شهرستان‌ها از جمله اصفهان بسیار عالی داشتیم، گفت: در این مدت کمیته‌ها تکمیل و جلسه هیأت رئیسه نیز برگزار شد؛ در حال حاضر هم رودخانه خشک شد و فعلا در شهرستان‌ها فعال هستیم.

قاضی‌عسگر در مورد موفقیت‌های ورزشکاران در این مدت بیان داشت: تیم اسلالوم دختران اصفهان در مسابقات کشوری قهرمان شد و کسب مدال نقره آب‌های آرام در بخش آقایان را داشتیم.

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان همچنین یادآور شد: هفته گذشته جشنواره قایقرانی در شهرضا برگزار شد و در طی چند روز آینده جشنواره سمیرم نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه قایقرانی در کنار پارک پردیس هنر راه‌اندازی شده و نزدیک به ۷ ماه است که قایقرانان در حال تمرین بوده‌اند؛ همچنین قصد داریم پایگاه بسیار خوبی در شهر باغبهادران ایجاد کنیم، با شهردار این شهر به تفاهم رسیده‌ایم که این پایگاه یکی از بهترین پایگاه‌های قایقرانی اسلالوم و رفتینگ خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول